SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sales Link dla Reckitt Benckiser Poland

W ciągu 3 miesięcznej akcji promocyjnej sprzedano prawie 28 tysięcy proszków Bryza i Dosia Marsiglia

Akcję przygotowała agencja SALES LINK dla firmy Reckitt Benckiser Poland S.A. Działania promocyjne  połączone były z konkursem dla kreatywnych konsumentów, którzy za wymyślenie najlepszego hasło reklamowego otrzymają nagrody. Trwa ocenianie haseł.

W sieciach hipermarketów hostessy promowały nowy wariant produktu i udzielały informacji o konkursie towarzyszącym akcji. By móc w nim uczestniczyć należało kupić przynajmniej jedno opakowanie proszku Bryza lub Dosia z płatkami mydła Marsiglia, zachować dowód zakupu i wymyślić hasło reklamujące te proszki. Hasła wpisane w promocyjny kupon trafiły do specjalnej urny a ich oceną zajmuje się komisja składająca się z pracowników firmy Reckitt Benckiser odpowiedzialnych za marki Bryza i Dosia.
Autorzy najciekawszych haseł w sieciach hipermarketów: Hypernova, Carrefour, E'Leclerc, Tesco oraz Geant, wygrają wycieczkę marzeń lub równowartość 5 tysięcy złotych.

Głównym celem akcji było zapoznanie klientów z nową formułą produktu, czyli proszkami do prania Bryza i Dosia z dodatkiem płatków mydła Marsiglia. Akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród klientów, którzy chętnie uczestniczyli w konkursie. W trakcie akcji promocyjnej zostało sprzedane ok. 23 000 opakowań proszku Bryza Marsiglia oraz ok. 4 700 opakowań Dosia Marsiglia.

Wsparciem dla akcji były materiały POS: roll-up, ulotki, urny promocyjne, które były do dyspozycji hostess.

Agencja SALES LINK jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację akcji oraz za szkolenie hostess i produkcję materiałów POS.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sales Link dla Reckitt Benckiser Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl