SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sales Link przygotuje partnerski program biznesowy dla Bridgestone

Sales Link wygrał przetarg na stworzenie dla firmy Bridgestone partnerskiego programu biznesowego. Projekt oparty na rozwiązaniach interaktywnych oraz eventowych ruszy w pierwszej połowie bieżącego roku. 

Należąca do agencji Tequila Polska struktura Sales Link przygotuje serwis internetowy bridgestonepartner.pl, na której odbywać się będzie komunikacja pomiędzy Bridgestone a partnerami handlowymi tej firmy. W prowadzonym na tej stronie programie partnerskim będą oni mogli zdobywać nagrody przydatne w ich działalności, np. do wzmocnienia lojalności klientów detalicznych. W ramach zlecenia Sales Link będzie również nadzorował wdrożenie i funkcjonowanie całej akcji, a ponadto zajmie się organizacją planowanych na ten rok eventów i wydarzeń specjalnych Bridgestone.

Umowa o współpracy została podpisana na czas nieokreślony, a serwis bridgestonepartner.pl ma ruszyć wiosną bieżącego roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sales Link przygotuje partnerski program biznesowy dla Bridgestone

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl