Samsung przymierza się do przetargu reklamowego

Samsung Electronics Polska planuje przetarg reklamowy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Do wybranych agencji reklamowych  trafiły zapytania o zainteresowanie wzięciem udziału w przetargu. Na razie marketer nie zdradza dalszych szczegółów.

W czerwcu br. Samsung w ramach swoich działań reklamowych promował smartfony z linii Galaxy S10. W akcję zaangażowano Zofię Zborowską, Zuzę Kołodziejczyk, Victora Borsuka i parę podróżników Busem przez Świat. Akcję zrealizowały Leo Burnett (koncept, kreacja), VML (działania digital), dfusion communication (PR) oraz Starcom (planowanie i zakup mediów).

Z kolei lipcową kampanię lodówek przygotowały Cheil we współpracy z Selfish3 Production (planowanie i zakup mediów - Starcom).

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji