Sandra Drażba i Elżbieta Szymkiewicz-Buza w Httpool Polska

Do Httpool Polska dołączyły Sandra Drażba i Elżbieta Szymkiewicz-Buza.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Sandra Drażba jako Spotify client partner ma wzmocni zespół odpowiadający za obsługę serwisu Spotify. Przechodzi do Httpool Polska z agencji LTTM (dawniej LifeTube), w której pracowała od 2017 roku, ostatnio na stanowisku senior sales manager & team leader. Odpowiadała tam za sprzedaż kampanii z influencerami, obsługę klienta i budowanie relacji biznesowych, współpracując zarówno z klientami bezpośrednimi, jak i największymi agencjami oraz domami mediowymi. Wcześniej, w latach 2014-2017, pracowała jako content manager w agencji Feno.

Jest absolwentką studiów magisterskich na Collegium Civitas (kierunek - komunikacja zintegrowana: reklama, PR, branding).

Elżbieta Szymkiewicz-Buza jako LinkedIn client partner wzmocni zespół obsługujący platformę LinkedIn. Karierę w branży rozpoczynała w 2011 roku, w agencji Digital Avenue, następnie pracowała m.in. w firmach takich jak Comperia, Studio 111 i Netsprint. Przed przyjściem do Httpool Polska, pracowała przez 3 lata w Grupie Wirtualna Polska, gdzie była odpowiedzialna m.in. za zwiększanie sprzedaży w obszarze performance, współpracując z klientami bezpośrednimi, domami mediowymi oraz agencjami reklamowymi.

Elżbieta Szymkiewicz-Buza jest absolwentką warszawskiego Uniwersytetu SWPS (studia magisterskie na kierunku Psychologia Społeczna).

Sandra Draźba dołącza do czteroosobowego zespołu Spotify i będzie podlegać Adamowi Puchalskiemu, Spotify sales lead Poland. Zajmie się kontaktami z domami mediowymi i klientami z obszaru lifestyle. Elżbieta Szymkiewicz-Buza dołącza z kolei do trzyosobowego zespołu LinkedIn, zarządzanego przez Justynę Bednarek, LinkedIn sales lead Poland. Zajmie się klientami, którzy chcą docierać do swoich klientów B2B za pośrednictwem platformy LinkedIn.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia