Santander wybiera do obsługi reklamowej Red8 i FCB Bridge2Fun

Santander Bank Polska (poprzednio BZ WBK) rozstrzygnął przetarg reklamowy. Do współpracy wybrano Red8 Advertising (obecnie pracującą dla marketera) oraz FCB Bridge2Fun.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Jak przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor departamentu marketingu Santandera, Red8 Advertising została agencją wiodącą, a FCB Bridge2Fun wspierającą.

Red8 odpowiedzialna będzie za komunikację wizerunkową i produktową głównych wszystkich grup docelowych. Będzie także wspierać zespół marketingu banku w realizacji strategii marki – "najlepszego banku dla klientów".

FCB Bridge2Fun będzie wspierać kreatywnie komunikację do młodszej grupy docelowej, a także zaangażowanie w sponsoring UEFA Champions League.

Marketer nie podaje, na jaki okres podpisano umowy z obiema agencjami.

Santander podnosi wydatki na marketing

Santander prowadził przetarg reklamowy od marca tego roku. W ostatnich miesiącach bank reklamował Konto Jakie Chcę, pakiet wielowalutowy obejmujący płatności kartą za granicą bez prowizji za przewalutowanie. Kampanię przygotowały Red8 Advertising (kreacja) oraz SMG Polska (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7