Satyryczne programy Jedynki przegrywają tylko z Dwójką

TVP1 przygotowała na jesienne weekendowe wieczory dwa zupełnie nowyprogramy satyryczne - 'Serwis TV' i 'Szkoda gadać'. Po pierwszychodcinkach widać, że obie audycje w paśmie swojej emisji są chętniejoglądane niż Polsat i TVN, ale przegrywają z propozycjaminadawanymi na antenie TVP2.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność emitowanego w sobotnie wieczory programu'Serwis TV' wyniosła do tej pory 1,76 mln widzów przy udziałach wrynku na poziomie 18,32 proc. (grupa 4+) i 19,5 proc. (16-49) -wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Rok temu, programypokazywane w tym paśmie oglądało w TVP1 średnio 1,74 mln osób(udziały 21,55 proc.)

Podczas emisji "Serwis TV" liderem rynku była Dwójka, którawybierało 2,24 mln osób. TVP2 emitowała wtedy m.in. programylokalne, "Panoramę" i "Mistrzostwa Europy w siatkówce kobiet". ZaJedynką znalazły się natomiast: Polsat (gł. "Dzień kangura"; 1,67mln) i TVN (programy "Bombonierka" i "Trzy po trzy - numery zkwatery"; 0,97 mln).

Większą popularnością niż "Serwis TV" cieszy się nadawany wniedzielę program "Szkoda gadać". Do tej pory każdy jego odcinekobejrzało średnio 2,18 mln widzów, a udziały TVP1 w czasie emisjiaudycji wyniosły 19,5 proc. (w 4+) i 16,01 proc. (w 16-49).

W porze nadawania "Szkoda gadać" stację o najwyższej widownię,którą była Dwójka, oglądało 2,39 mln osób. Emitowała ona wtedy"Egzamin z życia", programy lokalne, "Panoramę" oraz "MistrzostwaEuropy w siatkówce kobiet". Mniej widzów od TVP1 miały zaś: Polsat(gł. "Świat według Kiepskich" i "Rodzina zastępcza plus"; 2,16 mln)oraz TVN ("Superniania" i "Hela w opałach"; 1,8 mln).

"Serwis TV" to audycja składająca się ze skeczy i parodiiprogramów polskich stacji telewizyjnych, ukazująca rzeczywistość wkrzywym zwierciadle. Emisja w soboty o ok. 18.20. "Szkoda gadać" toz kolei autorski program Janusza Rewińskiego i KrzysztofaPiaseckiego będący satyrycznym komentarzem bieżących wydarzeńpolitycznych. Ukazuje się w każdą niedzielę o 18.20.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej