Scooby Doo i Przyjaciele w reklamie Kubusia

15 stycznia ruszyła kampania telewizyjna marki Kubuś. Tym razem jest ona związana z promocją - Scooby Doo i Przyjaciele.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Nowy spot będzie emitowany w stacjach telewizyjnych Jetix, ZigZap, Polsat, TVP, Cartoon Network. Jej bohaterem jest bardzo popularna wśród dzieci postać z kreskówek - ScoobyDoo. Sama promocja polega na kolekcjonowaniu przez dzieci w specjalnie stworzonym albumie umieszczonych na opakowaniach promocyjnych Kubusia z formułą PRO-A i Kubusia PLAY naklejek z bohaterami kreskówki. Idea kreatywna spotu jest oparta na zaproszeniu dzieci do wspólnej zabawy i zbierania naklejek z promocyjnych opakowań. Głównym celem kampanii jest przybliżenie dzieciom zasad promocji.

      

Strategię i kreację kampanii informującej o nowej promocji przygotowała Agencja Saatchi & Saatchi.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Klient: Maspex WadowiceAgencja: Saatchi & SaatchiPrzedstawiciele agencji: Aneta Świercz, Małgorzata Tereszczenko, Katarzyna IndykDyrektor kreatywny: Agnieszka NiskaDyrektor artystyczny: Andrzej RatajczykCopywriter: Jarosław Kamiński.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"