Screen Network powołuje Think DOOH, szefem Damian Rezner

Think DOOH to nowa jednostka w Screen Network, której celem jest tworzenie reklam na ekranach Digital Out-Of-Home. Szefem zespołu został Damian Rezner.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Screen Network powołuje Think DOOH, szefem Damian Rezner
Damian Rezner

Think DOOH skupiać się będzie na projektach wykorzystujących możliwość łączenia ekranów digital OOH z big data, reklamą mobile oraz na tworzeniu zaawansowanego software-u "image recognition", służącego do rozpoznania i śledzenia dowolnych obiektów przed ekranami.

Pierwszą realizacją Think DOOH była kampania dla centrum handlowego Placu Unii Shopping Mall.

- W kampanii zastosowaliśmy zaawansowany software służący do analizy obrazu. Aplikacja bazująca na systemie kamer monitorowała ruch pieszy i samochodowy na skrzyżowaniu przed ekranem zainstalowanym na fasadzie centrum handlowego. Emisja spotów reklamowych była odtwarzana tylko w momentach zmiany światła na czerwone, dzięki czemu przekaz docierał skuteczniej do osób oczekujących na zmianę światła na zielone (gdy osiągnięty został najwyższy poziom atencji) - mówi Damian Rezner.

Kolejna kampania przeprowadzona była dla Burger King i napojów mrożonych Oreo Shakes

Wysokość rabatów na napoje uzależniona była od temperatury powietrza na zewnątrz. Im wyższa temperatura, tym niższa cena. Ekrany Screen Network wyświetlały inną kreację jeśli temperatura się zmieniała.

grafika

Screen Network zarządza siecią 23 606 tys. ekranów w 3 635 lokalizacjach, co daje 40 proc. udziału w rynku. Należy do grupy kapitałowej 4Fun Media. W pierwszym kwartale br. spółka osiągnęła wzrost przychodów o 27 proc. do 3,11 mln zł.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały