Semi Line: Widocznie Lepsi

1 sierpnia pod hasłem 'Widocznie Lepsi' ruszyła kampania reklamowafirmy Semi Line.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na ponad 400 tablicach (format 4x3 Clear Channel) w głównychpunktach komunikacyjnych 16 największych miast Polski, Semi Linepromuje nową kolekcję plecaków.

Przekaz adresowany jest do ludzi młodych, aktywnych,wymagających, podążających za najnowszymi trendami.

Wzmocnieniem kampanii jest równoległa reklama na Grono.net orazspoty reklamowe emitowane w Radiostacji. Celem kampanii jestwzmocnienie świadomości marki oraz wzrost sprzedaży.

Kampania została przygotowana we własnym zakresie Semi Line ipotrwa do połowy sierpnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów