SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serial „2XL” przegrał z Magdą Gessler. 16 mln zł z reklam

Nowy serial obyczajowy Polsatu „2XL” oglądało średnio 1,53 mln osób, czyli o 870 tys. widzów mniej niż nadawane rok temu w tym samym paśmie „Przyjaciółki”. Produkcja dała stacji drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 16,2 mln zł.

serial „2XL”, fot. polsatserial „2XL”, fot. polsat

„2XL” na antenie Telewizji Polsat oglądać można było w czwartki o godz. 22.00, w okresie od 5 września do 28 listopada br. Serial śledziło średnio 1,53 mln widzów, co przełożyło się na 14,31 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 14,43 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analogicznym okresie ub.r. Polsat gromadził w tym paśmie aż o 870 tys. widzów więcej. Wówczas stacja pokazała serial „Przyjaciółki”, który miał średnio 2,40 mln oglądających, co przełożyło się odpowiednio na 21,69 proc. oraz 22,72 proc. udziału (więcej na ten temat).

Polsat w czasie emisji nowego serialu był wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmowała stacja TVN, nadająca w tym czasie „Kuchenne rewolucje” oraz filmy fabularne, co dało jej 15,52 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP1 („Sprawa dla reportera” i filmy; 9,65 proc.), a najsłabiej spośród stacji z tzw. „wielkiej czwórki” radziła sobie TVP2 (pasmo filmowe; 4,56 proc.).

W grupie komercyjnej kolejność stacji była taka sama, ale przewaga TVN nad Polsatem była tam większa.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN

1 613 709

15,52%

18,98%

Polsat - 2XL

1 526 160

14,31%

14,43%

TVP1

1 003 198

9,65%

6,13%

TVP2

474 210

4,56%

4,92%


Wpływy z reklam przy emisji „2XL” wyniosły 16,17 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„2XL” to opowieść o dwóch kobietach, które walczą z nadwagą: dietetyczce Laurze Zabawskiej (w tej roli Edyta Jungowska) oraz biolożce Agacie Dec (Elżbieta Romanowska). Producentem wykonawczym serialu jest firma Akson Studio, a reżyserem - Bodo Kox.

Telewizja Polsat w wiosennej ramówce nie planuje emisji kolejnej serii „2 XL”. Stacja rozważy jednak kontynuację serialu w kolejnych sezonach ramówkowych (więcej na temat).

  • Więcej informacji:
  • 2XL

Dołącz do dyskusji: Serial „2XL” przegrał z Magdą Gessler. 16 mln zł z reklam

44 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anonim
Ten serial to był bardzo słaby i nudny jak flaki z olejem ,Polsat nie potrafi wyprodukowac nic ciekawego,same nudne seriale i programy
odpowiedź
User
Lolx2
Top Chef był nawet ciekawy :) Reszta dno...
odpowiedź
User
Inka
Uwielbiam serial 2XL ,tak naprawdę oglądam najczęściej Polsat i zawsze z wielką niecierpliwością oczekiwałam czwartku kiedy to mogłam obejrzeć Hotel 52 i 2 XL, a w niedzielę To nie koniec świata. Czekam z niecierpliwością na 2 sezon 2XL :D
odpowiedź