„Leśniczówka” w nowym paśmie straciła 370 tys. widzów

W sezonie 2022/2023 „Leśniczówkę” oglądało średnio 809 tys. osób. Pierwsza część sezonu nadawana w prime-time gromadziła 1,05 mln widzów, a druga część w nowym paśmie - w paśmie access prime-time - miała o 370 tys. oglądających mniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Leśniczówka” w nowym paśmie straciła 370 tys. widzów
„Leśniczówka”; fot. TVP

Średnia widownia premierowych odcinków „Leśniczówki”, wyemitowanych w okresie od 29 sierpnia 2022 roku do 25 maja 2023 roku wyniosła 809 tys. osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 6,92 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 1,19 mln widzów w 4+, 202 tys. w 16-49 oraz 357 tys. w 16-59.

W nowym paśmie telenowela straciła widzów

Do 29 grudnia ub.r. „Leśniczówka” nadawana była od poniedziałku do czwartku o godz. 20.30. Produkcję w tym paśmie śledziło 1,05 mln widzów (odpowiednio 7,97 proc., 3,07 proc. i 4,29 proc. udziału).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-ojciec-mateusz-sezon-2022-2023,7169649640949889a ##

Z kolei od 2 stycznia br. produkcja została przeniesiona do nowego pasma - oglądać ją można było w dni powszednie o godz. 18.20. Odcinki pokazane w tym paśmie śledziło o 370 tys. widzów mniej - było to 682 tys. oglądających (odpowiednio 6,38 proc., 3,34 proc. i 3,80 proc.).

grafika

Najwięcej widzów w całym sezonie 2022/2023 przyciągnął odcinek produkcji pokazany 28 grudnia ub.r. Śledziło go średnio 1,20 mln osób. Wszystkie pozycje z top 10, to emisje pokazane w paśmie poniedziałek-środa 20.30.

grafika

Od 2 stycznia br. Jedynka w dotychczasowym paśmie „Leśniczówki” nadaje nowy serial „Korona królów. Jagiellonowie”. Do 12 kwietnia produkcję śledziło średnio 1,24 mln osób. Rynkowy udział stacji ukształtował się na poziomie 9,28 proc. w 4+, 4,05 proc. w 16-49 oraz 6,07 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wiesz-czy-nie-wiesz-nowy-teleturniej-wyniki-ogladalnosci-kiedy-2-sezon-tomasz-kammel,7169650926962817a ##

Telenowela „Leśniczówka” to projekt, który TVP wybrała w ramach pierwszej odsłony programu Nabór, Ocena, Selekcja (NOS). Fabuła produkcji skupia się na bohaterach, granych przez Marka Bukowskiego i Jolantę Fraszyńską, którzy przeprowadzają się z miasta do leśniczówki pod lasem.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu