Serwis internetowy „Vogue Polska” liderem w segmencie portali luksusowych

W październiku 2023 roku serwis internetowy „Vogue Polska” był liderem w segmencie portali luksusowych dla kobiet. Tytuł dynamicznie rozwija też program podcastowy na swojej platformie, uruchamiając już czwarty sezon audycji.

Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
Serwis internetowy „Vogue Polska” liderem w segmencie portali luksusowych
Okładka „Vogue”, wydanie 12/2023

W badaniu Mediapanel Gemius PBI Vogue.pl odnotował ponad 1,8 miliona realnych użytkowników, plasując się na czele serwisów luksusowych tytułów kobiecych i wyprzedzając Elle.pl, Zwierciadło.pl czy Glamour.pl.

grafika

- Od początku istnienia Vogue.pl przyjęliśmy, że stawiamy na wysokiej jakości treści, współpracę z najlepszymi autorkami i autorami, budowanie zaufania wśród naszych użytkowników oraz partnerów biznesowych, a także innowacyjne formaty redakcyjne i reklamowe. Cieszę się, że ta strategia i konsekwencja w jej wdrażaniu przynoszą wymierne efekty. Pięć lat temu podkreślałam, że w Internecie jest przestrzeń dla ambitnych tekstów, że bardziej niż o zasięgi warto walczyć o zaangażowanie odbiorców, o ich lojalność. Dziś widać, że nie wyklucza się to wcale z zasięgami - Vogue.pl cały czas rośnie, rozrasta się o kolejne funkcjonalności i projekty takie jak podcasty - podkreśla Hanna Rydlewska, dyrektorka wydawnicza „Vogue Polska”.

Ponadto „Vogue Polska” osiągnął wynik 2,5 miliona pobrań swoich podcastów. Tylko w ostatnim trzecim sezonie był to milion odsłuchań podcastów redakcyjnych i aż 300 tysięcy podcastów komercyjnych.

- Sam trzeci sezon uzyskał ponad milion odtworzeń, a to wszystko w czasie, w którym rozwijamy produkcję podcastów komercyjnych.  Cieszy mnie zaufanie, jakim obdarzają nas klienci, powierzając nam tworzenie projektów audio wspierających komunikacyjnie ich biznesy. Tworzymy komercyjne audycje o modzie, urodzie, kulturze i technologii, które gwarantują wysoki poziom merytoryczny i realizacyjny oraz cieszą się uznaniem słuchaczy, o czym świadczą znakomite statystyki słuchalności - podcasty komercyjne zostały w poprzednim sezonie pobrane ponad 300 tysięcy razy - mówi szef rozwoju produktu Vogue.pl Bartosz Gorzejewski.

grafika

Na swojej platformie aktualnie „Vogue Polska” ruszył z czwartym sezonem podcastów. To 25 audycji o modzie, sztuce, zdrowiu, kulturze, architekturze. Wśród prowadzących są dziennikarze „Vogue Polska” oraz współpracujący z magazynem eksperci, jak reporterka Justyna Kopińska, krytyczka sztuki i szefowa działu kultury „Vogue Polska” Anda Rottenberg oraz pisarz i publicysta Wojciech Engelking. Wśród gości znaleźli się m.in.: prezydentowa Jolanta Kwaśniewska, reżyserka Agnieszka Holland, aktor Borys Szyc i profesor Bogdan De Barbaro. Pełny program podcastowy jest dostępny na Vogue.pl i na Spotify.

grafika
Artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
Artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2