Serwis internetowy „Vogue Polska” liderem w segmencie portali luksusowych

W październiku 2023 roku serwis internetowy „Vogue Polska” był liderem w segmencie portali luksusowych dla kobiet. Tytuł dynamicznie rozwija też program podcastowy na swojej platformie, uruchamiając już czwarty sezon audycji.

Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
Serwis internetowy „Vogue Polska” liderem w segmencie portali luksusowych
Okładka „Vogue”, wydanie 12/2023

W badaniu Mediapanel Gemius PBI Vogue.pl odnotował ponad 1,8 miliona realnych użytkowników, plasując się na czele serwisów luksusowych tytułów kobiecych i wyprzedzając Elle.pl, Zwierciadło.pl czy Glamour.pl.

grafika

- Od początku istnienia Vogue.pl przyjęliśmy, że stawiamy na wysokiej jakości treści, współpracę z najlepszymi autorkami i autorami, budowanie zaufania wśród naszych użytkowników oraz partnerów biznesowych, a także innowacyjne formaty redakcyjne i reklamowe. Cieszę się, że ta strategia i konsekwencja w jej wdrażaniu przynoszą wymierne efekty. Pięć lat temu podkreślałam, że w Internecie jest przestrzeń dla ambitnych tekstów, że bardziej niż o zasięgi warto walczyć o zaangażowanie odbiorców, o ich lojalność. Dziś widać, że nie wyklucza się to wcale z zasięgami - Vogue.pl cały czas rośnie, rozrasta się o kolejne funkcjonalności i projekty takie jak podcasty - podkreśla Hanna Rydlewska, dyrektorka wydawnicza „Vogue Polska”.

Ponadto „Vogue Polska” osiągnął wynik 2,5 miliona pobrań swoich podcastów. Tylko w ostatnim trzecim sezonie był to milion odsłuchań podcastów redakcyjnych i aż 300 tysięcy podcastów komercyjnych.

- Sam trzeci sezon uzyskał ponad milion odtworzeń, a to wszystko w czasie, w którym rozwijamy produkcję podcastów komercyjnych.  Cieszy mnie zaufanie, jakim obdarzają nas klienci, powierzając nam tworzenie projektów audio wspierających komunikacyjnie ich biznesy. Tworzymy komercyjne audycje o modzie, urodzie, kulturze i technologii, które gwarantują wysoki poziom merytoryczny i realizacyjny oraz cieszą się uznaniem słuchaczy, o czym świadczą znakomite statystyki słuchalności - podcasty komercyjne zostały w poprzednim sezonie pobrane ponad 300 tysięcy razy - mówi szef rozwoju produktu Vogue.pl Bartosz Gorzejewski.

grafika

Na swojej platformie aktualnie „Vogue Polska” ruszył z czwartym sezonem podcastów. To 25 audycji o modzie, sztuce, zdrowiu, kulturze, architekturze. Wśród prowadzących są dziennikarze „Vogue Polska” oraz współpracujący z magazynem eksperci, jak reporterka Justyna Kopińska, krytyczka sztuki i szefowa działu kultury „Vogue Polska” Anda Rottenberg oraz pisarz i publicysta Wojciech Engelking. Wśród gości znaleźli się m.in.: prezydentowa Jolanta Kwaśniewska, reżyserka Agnieszka Holland, aktor Borys Szyc i profesor Bogdan De Barbaro. Pełny program podcastowy jest dostępny na Vogue.pl i na Spotify.

grafika
Artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
Artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami