Serwis Paramount+ wystartuje globalnie w 2021 roku

Należący do ViacomCBS serwis streamingu wideo CBS All Access zmienia nazwę na Paramount+. Po rebrandingu platforma trafi na rynki poza USA, na początek do Australii, Skandynawii i wybranych krajów Ameryki Łacińskiej. W ofercie znajdą się kanały telewizyjne należące do ViacomCBS, a także filmy i seriale, w tym oryginalne tytuły wyprodukowane na potrzeby Paramount+.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Serwis Paramount+ wystartuje globalnie w 2021 roku

Medialny koncern ViacomCBS powstał pod koniec 2019 r. z połączenia firm CBS i Viacom. Prezesem nowego podmiotu została Shari Redstone, córka medialnego magnata, który zmarł w sierpniu br.

Paramount+ zamiast CBS All Access

Od 2014 r. CBS (obecnie ViacomCBS) oferuje w USA i kilku wybranych krajach usługę o nazwie CBS All Access, w ramach której w zamian za miesięczną subskrypcję pozwala na oglądanie na żywo kanałów telewizyjnych, a także treści filmowych oferowanych w bibliotece platformy.

Teraz zapowiedziano oficjalnie, że CBS All Access na początku 2021 r. zmieni nazwę na Paramount+, która kojarzy się z jedną z najbardziej znanych wytwórni filmowych na świecie.

Zgodnie z planami nadawcy zmiana nie ograniczy się jedynie do rebrandingu marki. Z początkiem 2021 r. rozpocznie się bowiem wprowadzanie nowej platformy na zagraniczne rynki poza Stanami Zjednoczonymi.

W pierwszej kolejności Paramount+ pojawi się na rynkach w  Australii, Skandynawii i wybranych krajach Ameryki Łacińskiej.

Za nieujawnioną na razie cenę miesięcznego abonamentu w bibliotece platformy będą dostępne wyłącznie premiery SHOWTIME i CBS All Access Original Series, oryginały Paramount+ oraz m.in. materiały od CBS, MTV, Comedy Central, BET (Black Entertainment Television), Paramount Network i Nickelodeon.

W ofercie będą też oryginalne produkcje. Na początek zapowiedziano „The Offer”, „Lioness”, „Behind the Music”, dokument „The Real Criminal Minds” oraz komedię „The Game”.

W sumie użytkownicy Paramount+ mają otrzymać 30 tys. filmów i odcinków seriali.

Według wewnętrznych badań koncernu ViacomCBS, Paramount ma uniwersalną rozpoznawalność. Zgodnie z wynikami ankiety, 91 proc. ludzi jest świadomych marki Paramount, a ponad 90 proc. osób stwierdziło, że pozytywnie postrzega tę markę.

Począwszy od I kwartału 2021 r wdrożenie serwisu streamingowego będzie realizowane przy użyciu istniejącej międzynarodowej organizacji ViacomCBS, która obejmuje biura w ponad 30 krajach.

Na razie nie wiadomo czy, kiedy i w jakiej cenie platforma Paramount+ znajdzie się na polskim rynku.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa