Serwisy mailowe: Gmail liderem zasięgowym, w dół witryny WP i Interii

Gmail jest niezmiennie zdecydowanym liderem zasięgowym wśród serwisów poczty elektronicznej, natomiast najwięcej odsłon generują serwisy mailowe WP i Onetu. W skali roku duże spadki zanotowały witryny WP i Interii, natomiast wzrósł zasięgu stron Gazeta.pl i Yahoo.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Serwisy mailowe: Gmail liderem zasięgowym, w dół witryny WP i Interii

W maju br. Gmaila, działającego pod adresem mail.google.com, odwiedziło 8,84 mln realnych użytkowników, czyli 31,29 proc. wszystkich polskich internautów. Odwiedzający wykonali tam 275,87 mln odsłon - pokazują statystyki z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Wielokrotnie więcej odsłon od Gmaila zanotowały natomiast mające dużo mniej użytkowników serwisy mailowe WP.pl i Onetu. W pierwszym 6,79 mln internautów wykonało 736,34 mln odsłon, a w drugim - 4,31 mln internautów wygenerowało 602,29 mln odsłon.

Poczta.o2.pl (która tak samo jak Poczta.wp.pl należy do Grupy Wirtualna Polska) zanotowała 2,98 mln odwiedzających i 279,8 mln odsłon, a Poczta.interia.pl - 2,85 mln użytkowników i 82,01 mln odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-w-maju-2019-roku-google-facebook-i-youtube-ze-spadkami,7171059329959553a ##

Poczta.gazeta.pl przy 329,7 tys. odwiedzających miała 17,62 mln odsłon, natomiast w serwisie mailowym Yahoo 207,2 tys. internautów wykonało 3,61 mln odsłon. W zestawieniu znalazł się też Poczta.pl (należąca do Grupy Praca.pl) z 53,6 tys. użytkowników i 314,3 tys. odsłon.

grafika

W skali roku Gmail zyskał 0,26 pkt proc. zasięgu i 32,75 mln odsłon (to odpowiednio 0,8 i 13,5 proc. w górę).

Natomiast Poczta.wp.pl zanotowała spadek o 1,9 pkt proc. zasięgu i 136,96 mln odsłon (czyli o 7,3 i 15,7 proc.), a Poczta.interia.pl - o 1,26 pkt proc. zasięgu i 178,49 mln odsłon (11,1 i 68,5 proc.)

Poczta.onet.pl przy spadku zasięgu o 1,73 pkt proc. (10,2 proc.) zyskała 57 mln odsłon (10,4 proc.), a Poczta.onet.pl straciła 0,39 pkt proc. zasięgu (3,6 proc.), zyskując 309,9 tys. odsłon (0,1 proc.).

Serwis mailowy Gazeta.pl zanotował wzrost zasięgu o 0,13 pkt proc. (12,5 proc.) i spadek liczby odsłon o 986,3 tys. (5,3 proc.), a witryna mailowa Yahoo zyskała 0,05 pkt proc. zasięgu (7,3 proc.), tracąc 1,29 mln odsłon (26,4 proc.).

Z kolei Poczta.pl straciła 0,18 pkt proc. zasięgu i 216 tys. odsłon (to 48,6 i 40,7 proc. w dół).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

X ukarany w Europie. Donald Trump: to okropne

X ukarany w Europie. Donald Trump: to okropne