SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serwisy mailowe: Gmail liderem zasięgowym, w dół witryny WP i Interii

Gmail jest niezmiennie zdecydowanym liderem zasięgowym wśród serwisów poczty elektronicznej, natomiast najwięcej odsłon generują serwisy mailowe WP i Onetu. W skali roku duże spadki zanotowały witryny WP i Interii, natomiast wzrósł zasięgu stron Gazeta.pl i Yahoo.

W maju br. Gmaila, działającego pod adresem mail.google.com, odwiedziło 8,84 mln realnych użytkowników, czyli 31,29 proc. wszystkich polskich internautów. Odwiedzający wykonali tam 275,87 mln odsłon - pokazują statystyki z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Wielokrotnie więcej odsłon od Gmaila zanotowały natomiast mające dużo mniej użytkowników serwisy mailowe WP.pl i Onetu. W pierwszym 6,79 mln internautów wykonało 736,34 mln odsłon, a w drugim - 4,31 mln internautów wygenerowało 602,29 mln odsłon.

Poczta.o2.pl (która tak samo jak Poczta.wp.pl należy do Grupy Wirtualna Polska) zanotowała 2,98 mln odwiedzających i 279,8 mln odsłon, a Poczta.interia.pl - 2,85 mln użytkowników i 82,01 mln odsłon.

Poczta.gazeta.pl przy 329,7 tys. odwiedzających miała 17,62 mln odsłon, natomiast w serwisie mailowym Yahoo 207,2 tys. internautów wykonało 3,61 mln odsłon. W zestawieniu znalazł się też Poczta.pl (należąca do Grupy Praca.pl) z 53,6 tys. użytkowników i 314,3 tys. odsłon.

W skali roku Gmail zyskał 0,26 pkt proc. zasięgu i 32,75 mln odsłon (to odpowiednio 0,8 i 13,5 proc. w górę).

Natomiast Poczta.wp.pl zanotowała spadek o 1,9 pkt proc. zasięgu i 136,96 mln odsłon (czyli o 7,3 i 15,7 proc.), a Poczta.interia.pl - o 1,26 pkt proc. zasięgu i 178,49 mln odsłon (11,1 i 68,5 proc.)

Poczta.onet.pl przy spadku zasięgu o 1,73 pkt proc. (10,2 proc.) zyskała 57 mln odsłon (10,4 proc.), a Poczta.onet.pl straciła 0,39 pkt proc. zasięgu (3,6 proc.), zyskując 309,9 tys. odsłon (0,1 proc.).

Serwis mailowy Gazeta.pl zanotował wzrost zasięgu o 0,13 pkt proc. (12,5 proc.) i spadek liczby odsłon o 986,3 tys. (5,3 proc.), a witryna mailowa Yahoo zyskała 0,05 pkt proc. zasięgu (7,3 proc.), tracąc 1,29 mln odsłon (26,4 proc.).

Z kolei Poczta.pl straciła 0,18 pkt proc. zasięgu i 216 tys. odsłon (to 48,6 i 40,7 proc. w dół).

Dołącz do dyskusji: Serwisy mailowe: Gmail liderem zasięgowym, w dół witryny WP i Interii

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paff
Oprócz gmaila reszta to serwisy spamerskie z opcją wysyłania i odbierania e-maili. Nie wiem jak inne, ale w Interii dziennie odbieram od 10 do nawet 20 maili reklamowych których jak większość nawet nie czytam.
odpowiedź
User
dd
trzeba nie mieć mózgu albo byś sadomasochistą aby korzystać z polskich skrzynek pocztowych. Ilosc spamu i reklam jest niewyobrazalna. uzytkownicy tych kont chyba jeszcze nie odkryli gmaila. jedna kampania w mediach pt. "chodźcie do nas - nie mamy reklam" i pozamiatane
odpowiedź
User
senior
Gmail ? To chyba Żart . Załącznik to tylko 25 mb , w int.pl jest 100 mb i zero reklam .
odpowiedź