Platforma świadków Jehowy na czele witryn religijnych. Deon i Gość.pl z dużymi spadkami

Wśród platform internetowych o tematyce religijnej zdecydowanie najwięcej użytkowników i najdłuższy czas korzystania notuje JW.org skierowany do świadków Jehowy. Spore wzrosty odwiedzalności osiągnęły RadioMaryja.pl i Msza-online.net, natomiast mocno zmalały wyniki Deon.pl i serwisu „Gościa Niedzielnego”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl platforma JW.org, łącznie jako strona www i aplikacja mobilna, w kwietniu br. przyciągnęła 2,6 mln użytkowników, czyli 8,64 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził na niej przeciętnie 52 minuty i 27 sekund.

Podobnie długo użytkownicy korzystali z Msza-online.net - witrynę odwiedziło 420,9 tys. internautów (dało to 1,4 proc. zasięgu), spędzając średnio po 47 minut i 27 sekund. Natomiast pozostałe platformy z zestawienia nie przekroczyły poziomu 5 minut.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/facebook-przed-allegro-i-wp-youtube-i-tiktok-przyciagaja-na-najdluzej-mediapanel-z-kwietnia,7169866565404289a ##

„Niedziela” w internecie przed „Gościem Niedzielnym”

Deon.pl odwiedziło 1,85 mln internautów, korzystając przeciętnie przez 2 minuty i 42 sekundy, a Aleteia.org - 1,43 mln użytkowników, z których każdy spędził średnio 2 minuty i 52 sekundy.

W rankingu są witryny kilku mediów pozainternetowych. Serwis tygodnika „Niedziela” zanotował 1,14 mln użytkowników, 3,8 proc. zasięgu oraz 5 minut przeciętnego czasu korzystania, witryna Radia Maryja - 761,1 tys. internautów, 2,53 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 34 sekundy spędzonych średnio przez odwiedzającego, a serwis „Gościa Niedzielnego” - 423,6 tys. użytkowników, 1,41 proc. zasięgu oraz 64 sekundy średniego czasu korzystania.

Stacja7.pl miała 1,02 mln użytkowników, 3,39 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 42 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a Opoka.org.pl - 658,7 tys. internautów, 2,19 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 35 sekund średniego czasu spędzonego przez użytkownika.

Z aplikacji mobilnej Pismo Święte PL skorzystało 387 tys. internautów (1,29 proc. zasięgu), każdy spędził tam przeciętnie 3 minuty i 29 sekund.

grafika

W porównaniu z marcem platforma JW.org straciła 112,6 tys. internautów oraz minutę i 42 sekundy średniego czasu korzystania (to odpowiednio 4,2 i 3,1 proc. w dół).

Dużo większe spadki w obu statystykach zanotowały Deon.pl, serwis „Gościa Niedzielnego” i aplikacja Pismo Święte PL. Na pierwszej platformie liczba internautów zmalała o 443,1 tys. (19,3 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego - o 39 sekund (19,4 proc.), druga straciła 405,8 tys. użytkowników (48,9 proc.) i 12 sekund średniego czasu korzystania (15,8 proc.), a trzecia - 57,5 tys. odwiedzających (12,9 proc.) oraz 7 minut i 19 sekund przeciętnego czasu korzystania (67,7 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/informacje-publicystyka-najpoppularniejsze-serwisy-onet-wp-pl,7169852852541569a ##

Na Stacja7.pl ubyło 12,8 tys. internautów (1,2 proc.), a średni czas spędzony przez odwiedzającego zmalał o 20 sekund (8,3 proc.).

Niedziela.pl i Msza-online.net mocno w górę

Serwis Radia Maryja zyskał 225,3 tys. użytkowników (42,1 proc.), a przeciętny czas korzystania z niego zmalał o minutę i 9 sekund (30,9 proc.). Natomiast na Aleteia.org przy spadku liczby odwiedzających o 157,5 tys. (9,9 proc.) średni czas korzystania wydłużył się o 25 sekund (17 proc.).

Niedziela.pl osiągnęła wzrost o 141,6 tys. użytkowników (14,1 proc.) i 56 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez internautę (22,9 proc.), a Msza-online.net - o 98,8 tys. użytkowników (30,7 proc.) oraz 16 minut i 18 sekund średniego czasu korzystania (52,3 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu