Sharp Quattron: Musisz go mieć, żeby to zobaczyć (wideo)

W telewizji, radiu, internecie i na outdoorze rusza kampania reklamowa telewizorów Sharp Aquos LED z technologią Quattron. Akcję pod hasłem „Musisz go mieć, żeby to zobaczyć” przygotowały agencja reklamowa McGarryBowen Advertising i dom mediowy ZenithOptimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W startującej właśnie kampanii reklamowej telewizorów Sharp Aquos LED z technologią Quattron występuje George Takei, aktor znany m.in. z kultowego serialu Star Trek. Przedstawia on największą zaletę tych urządzeń: technologię czterech kolorów podstawowych dającą możliwość oglądania obrazów najwierniej oddających kolory rzeczywiste. To pierwsza kampania firmy Sharp wykorzystująca wizerunek znanej osoby.

Akcja pod hasłem „Musisz go mieć, żeby to zobaczyć” obejmuje w Polsce telewizję (m.in. TVN, Polsat, TV4, TVP 2, Polsat News, VIVA, MTV, Comedy Central, National Geogrphic, Sky News, Eurosport), radio, internet (m.in. WP.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Newsweek.pl, Wprost.pl, Onet.pl), outdoor (billboardy, także w wersjach day&night, w ponad 350 lokalizacjach) oraz działania BTL (m.in. promocje konsumenckie). Globalną kreację kampanii – zaplanowanej w naszym kraju do końca września – przygotowała agencja reklamowa McGarryBowen Advertising, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski