SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sharp Quattron: Musisz go mieć, żeby to zobaczyć (wideo)

W telewizji, radiu, internecie i na outdoorze rusza kampania reklamowa telewizorów Sharp Aquos LED z technologią Quattron. Akcję pod hasłem „Musisz go mieć, żeby to zobaczyć” przygotowały agencja reklamowa McGarryBowen Advertising i dom mediowy ZenithOptimedia.

W startującej właśnie kampanii reklamowej telewizorów Sharp Aquos LED z technologią Quattron występuje George Takei, aktor znany m.in. z kultowego serialu Star Trek. Przedstawia on największą zaletę tych urządzeń: technologię czterech kolorów podstawowych dającą możliwość oglądania obrazów najwierniej oddających kolory rzeczywiste. To pierwsza kampania firmy Sharp wykorzystująca wizerunek znanej osoby.

Akcja pod hasłem „Musisz go mieć, żeby to zobaczyć” obejmuje w Polsce telewizję (m.in. TVN, Polsat, TV4, TVP 2, Polsat News, VIVA, MTV, Comedy Central, National Geogrphic, Sky News, Eurosport), radio, internet (m.in. WP.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Newsweek.pl, Wprost.pl, Onet.pl), outdoor (billboardy, także w wersjach day&night, w ponad 350 lokalizacjach) oraz działania BTL (m.in. promocje konsumenckie). Globalną kreację kampanii – zaplanowanej w naszym kraju do końca września – przygotowała agencja reklamowa McGarryBowen Advertising, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

Dołącz do dyskusji: Sharp Quattron: Musisz go mieć, żeby to zobaczyć (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
O! Tonący brzytwy się chwyta: taką kampanią Sharp próbuje sprawić wrażenie, że wciąż jest liczącym się graczem na rynku?
odpowiedź
User
gość
A co maja testy sprzętu do kampanii??? Słabo ze zrozumieniem tekstu locoloco.... Nie skomentowałem jakości telewizora tylko fakt, że Sharp inwestuje w dużą kampanię, bo przestał się liczyć na rynku i kampanią próbuje "naprawić" markę.
odpowiedź
User
HDlover
Akurat powoływanie się na HDTV nie jest najlepszym pomysłem, bo to źródło conajmniej niewiarygodnie, bo finansowane przez Sharpa. Taka tajemnica poliszynela....
odpowiedź