SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sharp Quattron: Musisz go mieć, żeby to zobaczyć (wideo)

W telewizji, radiu, internecie i na outdoorze rusza kampania reklamowa telewizorów Sharp Aquos LED z technologią Quattron. Akcję pod hasłem „Musisz go mieć, żeby to zobaczyć” przygotowały agencja reklamowa McGarryBowen Advertising i dom mediowy ZenithOptimedia.

Sharp Quattron: Musisz go mieć, żeby to zobaczyć (wideo)

W startującej właśnie kampanii reklamowej telewizorów Sharp Aquos LED z technologią Quattron występuje George Takei, aktor znany m.in. z kultowego serialu Star Trek. Przedstawia on największą zaletę tych urządzeń: technologię czterech kolorów podstawowych dającą możliwość oglądania obrazów najwierniej oddających kolory rzeczywiste. To pierwsza kampania firmy Sharp wykorzystująca wizerunek znanej osoby.

Akcja pod hasłem „Musisz go mieć, żeby to zobaczyć” obejmuje w Polsce telewizję (m.in. TVN, Polsat, TV4, TVP 2, Polsat News, VIVA, MTV, Comedy Central, National Geogrphic, Sky News, Eurosport), radio, internet (m.in. WP.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Newsweek.pl, Wprost.pl, Onet.pl), outdoor (billboardy, także w wersjach day&night, w ponad 350 lokalizacjach) oraz działania BTL (m.in. promocje konsumenckie). Globalną kreację kampanii – zaplanowanej w naszym kraju do końca września – przygotowała agencja reklamowa McGarryBowen Advertising, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sharp Quattron: Musisz go mieć, żeby to zobaczyć (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
O! Tonący brzytwy się chwyta: taką kampanią Sharp próbuje sprawić wrażenie, że wciąż jest liczącym się graczem na rynku?
8 8
odpowiedź
User
locoloco
Trzeba zobaczyć żeby zobaczyć - widać że po prostu go nie widziałeś.

test:
http://www.flatpanelshd.com/review.php? ... 1272005448
[b]Jakość obrazu na Sharp LE820 ma wiele elementów bardzo pozytywnych. Czas reakcji jest niski. Obraz HD jest piękny i głęboka także czerń pokazująca pełne odcienie szarości szczegółowo. Standardowe ustawienia są słabe, jednak reprodukcja kolorów i stopniowanie kolorów jest piękne, a błyszczący panel podnosi ntensywność i głębię kolorów .W porównaniu do bezpośrednich konkurentów czuję, że Sharp opracował bardzo, bardzo konkurencyjny model LE820. TV to ciekawy krok naprzód i Sharp stawia na elity, zarówno w zakresie projektowania oraz jakości obrazu LCD, a ja niniejszym gorąco polecam .[/b]
Tak brzmi podsumowanie testu.

test:
http://www.hdtv.com.pl/forum/sharp/5193 ... -test.html
8 8
odpowiedź
User
gość
A co maja testy sprzętu do kampanii??? Słabo ze zrozumieniem tekstu locoloco.... Nie skomentowałem jakości telewizora tylko fakt, że Sharp inwestuje w dużą kampanię, bo przestał się liczyć na rynku i kampanią próbuje "naprawić" markę.
8 8
odpowiedź
User
HDlover
Akurat powoływanie się na HDTV nie jest najlepszym pomysłem, bo to źródło conajmniej niewiarygodnie, bo finansowane przez Sharpa. Taka tajemnica poliszynela....
8 8
odpowiedź