SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Sheetrock równa się najlepiej” w kampanii masy szpachlowej Sheetrock

Wystartowała kampania reklamowa promująca wejście na polski rynek nowej masy szpachlowej Sheetrock (produkowanej przez firmę Knauf). Akcję przygotowała agencja Super-Fi Polska.

Kampania nawiązuje do zalet produktu, takich jak łatwość i szybkość użycia, efektu idealnie gładkiej powierzchni oraz trwałości. Koncepcja akcji opiera się na skojarzeniu matematycznego znaku równości z równymi ścianami, które uzyskuje się przy użyciu masy szpachlowej Sheetrock.

Akcja obejmuje outdoor i materiały POS.

Kreację kampanii przygotowała agencja Super-Fi Polska, która zaprojektowała nową identyfikację wizualną masy Sheetrock.

Dołącz do dyskusji: „Sheetrock równa się najlepiej” w kampanii masy szpachlowej Sheetrock

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl