„Sheetrock równa się najlepiej” w kampanii masy szpachlowej Sheetrock

Wystartowała kampania reklamowa promująca wejście na polski rynek nowej masy szpachlowej Sheetrock (produkowanej przez firmę Knauf). Akcję przygotowała agencja Super-Fi Polska.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Kampania nawiązuje do zalet produktu, takich jak łatwość i szybkość użycia, efektu idealnie gładkiej powierzchni oraz trwałości. Koncepcja akcji opiera się na skojarzeniu matematycznego znaku równości z równymi ścianami, które uzyskuje się przy użyciu masy szpachlowej Sheetrock.

grafika

Akcja obejmuje outdoor i materiały POS.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Super-Fi Polska, która zaprojektowała nową identyfikację wizualną masy Sheetrock.

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?