Shein otwiera Marketplace dla polskich marek i detalistów

Shein, globalny producent mody i produktów lifestyle’owych, a także marketplace, rozszerza swoją zintegrowaną platformę Marketplace dla polskich marek i detalistów, oferując możliwość dotarcia do ponad 100 milionów konsumentów na różnych rynkach w Europie.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Shein otwiera Marketplace dla polskich marek i detalistów
Shein jest gigantem fast fashion, fot. Shutterstock/Markus Mainka

Polskie marki i detaliści mogą od teraz ubiegać się o umieszczenie swoich produktów na platformie sprzedażowej Shein

Aby wspierać ich działania, platforma nawiązała współpracę z dwoma polskimi dostawcami rozwiązań e-commerce. BaseLinker oferuje kompletny system operacyjny umożliwiający sprzedaż, przetwarzanie i wysyłkę produktów zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Realizuje to dzięki zaawansowanej automatyzacji i integracji. 

Drugim partnerem jest Olimp Marketplace. Wspiera on realizację całego procesu sprzedaży – od kompleksowego zarządzania operacyjnego sklepem po organizację logistyki. Celem tych partnerstw jest umożliwienie polskim firmom — zwłaszcza małym i średnim przedsiębiorstwom oraz sprzedawcom stacjonarnym, którzy dopiero wchodzą w świat e-commerce — rozwinięcia działalności online na platformie Shein, nawet jeśli nie dysponują własnym zapleczem technologicznym.

Wsparcie przedsiębiorczości

Marketplace jest elementem zaangażowania Shein we wsparcie przedsiębiorczości, umożliwiając polskim firmom dostęp do rynków międzynarodowych i wspierając rozwój gospodarki regionalnej. Dołączając do Shein Marketplace, polscy producenci i dostawcy zyskają możliwość poszerzenia swoich kanałów sprzedaży, korzystając z zasobów platformy. Sprzedawcy będą także mogli usprawnić proces dostawy produktów oraz zyskać większą widoczność dzięki globalnym kampaniom marketingowym platformy i obecności w mediach społecznościowych.

– Naszym priorytetem jest zapewnienie wyjątkowych doświadczeń zakupowych, równocześnie wspierając rozwój lokalnych przedsiębiorstw w Polsce. Otwierając nasz Marketplace dla polskich sprzedawców, nie tylko poszerzamy naszą ofertę produktową, ale również wspieramy lokalnych przedsiębiorców w rozwoju ich biznesów oraz umożliwiamy im dotarcie do milionów nowych klientów w całej Europie – mówi Christina Fontana, starszy dyrektor ds. operacyjnych marki EMEA w Shein. 

Shein stale wzmacnia swoją pozycję w Polsce, która pełni funkcję europejskiego centrum logistycznego. Sieć dziewięciu magazynów w pobliżu Wrocławia jest podstawą regionalnej działalności marki. Do końca 2024 roku centrum stworzyło ponad 3000 miejsc pracy. Firma planuje w nadchodzących latach dalsze rozszerzenie swojej działalności w Polsce i w całej Europie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]