SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sieć sklepów Biedronka rośnie w siłę, przychody wzrosły o 21%

Wartość sprzedaży spółki Jeronimo Martins Dystrybucja (JMD), właściciela sieci sklepów "Biedronka", wzrosła w I kw. 2012 r. o 21% (liczona w złotych). Obroty całej grupy wyniosły w tym okresie 2,44 mld euro (+8,8% r/r), a zysk netto wzrósł o 20,8%.

"Dynamiczny rozwój oraz konsekwentna polityka oferowania wysokiej jakości produktów po niskich cenach pozwoliła zwiększyć sprzedaż sieci w pierwszym kwartale 2012 roku o 21% (w zł) w porównaniu z tym samym okresem roku 2011. Dzięki dobrym wynikom w Polsce, Grupa Jeronimo Martins, będąca właścicielem Biedronki, zwiększyła skonsolidowaną sprzedaż w pierwszym kwartale 2012 roku o 8,8% do wartości 2,44 mld euro" - czytamy w komunikacie.

W I kw. 2012 roku sieć powiększyła się o 37 nowych sklepów, a sprzedaż porównywalna wzrosła o 9,5%.W pierwszym kwartale 2012 roku zysk operacyjny EBIDTA całej Grupy Jeronimo Martins wzrósł o 9,2%, a skonsolidowany zysk netto wzrósł o 20,8 %.W I kw. 2012 roku Grupa zainwestowała 93 miliony euro, z czego 86% zainwestowano w Polsce.

"Utrzymanie dwucyfrowego wzrostu sprzedaży w pierwszym kwartale potwierdza to, że nasza polityka zaspakajania oczekiwań klientów, wyrażająca się między innymi naszymi staraniami, poprawą ergonomii i wystroju wnętrz naszych sklepów, przynosi wyniki. Cieszy nas to, że klienci reagują pozytywnie na rozwój oferty i zmiany wprowadzane w Biedronce" - powiedział dyrektor generalny Tomasz Suchański, cytowany w komunikacie.

Spółka przypomniała, że plany Biedronki obejmują otwarcie 250 kolejnych sklepów w roku 2012. Proces modernizacji ma się zakończyć w październiku tego roku. To umożliwi sieci umocnienie pozycji lidera na polskim rynku. Pod względem sprzedaży JMD zajmuje obecnie czwarte miejsce wśród największych firm w Polsce, a pierwsze wśród firm z sektora żywności. Zajmuje też siódme miejsce na liście największych firm Europy Środkowowschodniej Coface TOP 500 CEE.

Dołącz do dyskusji: Sieć sklepów Biedronka rośnie w siłę, przychody wzrosły o 21%

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
yogo
Jakoś nie widzę w biedronce by mieli niskie ceny!

Skopiowane z innego forum: tego nie piszą w gazetach o hipermarketach ulokowanych w Polsce: „~Kanis: SPAR- założony w 1932 przez Adriaana Van Well, Holandia. NETTO - Dania. Slep duńskiego koncernu Dansk Supermarked A/S. PLUS - Niemcy, Tengelmann Gruppe. JYSK - Dania. IKEA - Szwecja. EMPIK - Holenderski właściciel, spółka Eastbridge N.V. CASTORAMA - Francja. OBI - OBI GmbH & Co. Deutschland KG. PRAKTIKER - Niemcy. LEROY MERLIN - Francja. AUCHAN - Siedziba w Croix, Francja, BIEDRONKA -właścicielem jest Jeronimo Martins, Portugalia. BILLA - właściciel to Rewe Group - Niemcy REAL, MEDIA MARKT, MAKRO - Niby nie dla idiotów, ale właścicielem jest grupa Metro AG, której założyciel Otto Beisheim był według dziennikarza Michaela Radtke żołnierzem 1 dywizji pancernej SSLeibstandarte Adolfa Hitlera.KAUFLAND, LIDL - The Kaufland Stiftung & Co. KG, NIEMCY TESCO - siedziba w cheshunt, Wielka Brytania (ciekawostką jest, że założyciel, Jack Cohen, był synem polskiego emigranta, Żyda). CHAMPION - sieć supermarketów, należących do sieci handlowej Carrefour.” Wspieram tylko to co Polskie....
odpowiedź
User
ekspert
udana kampania reklamowa to i ogromny wzrost

gratulacje!!!
odpowiedź