Sierpniowy “Naj” z filmem “Raj dla par”

Do części nakładu sierpniowego numeru miesięcznika “Naj Magazyn” (G+J Polska), który ukazał się 20 lipca br., dołączono płytę DVD z filmem “Raj dla par”. To także drugie wydanie pisma z mutacją w małym formacie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Właśnie do tego mniejszego formatu (o wymiarach 170 na 218 mm), dodano wspomnianą płytę DVD - nakład tej wersji pisma wyniósł 45 tys. egz., a cena 11,99 zł.

Pozostałe 200 tys. egz. wydania ukazało się bez dodatku - była to zarówno w wersja w standardowym formacie (200 na 255 mm) w cenie 2,69 zł jak i w mniejszym formacie za 1,70 zł.

grafika

Sierpniowy numer “Naj Magazynu” wsparty jest kampanią reklamową w telewizji (Wedding TV, FOXlife, Kuchnia.tv, Domo.tv, Zone Club, Zone Romantica, Zone Reality), magazynach i serwisach G+J Polska, w portalu Wirtualna Polska oraz w sieci City Channel (reklamy w telewizorach oraz w autobusach w Warszawie i Trójmieście). Kampanię wydawca przygotował we własnym zakresie.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?