Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrały przetarg GUS

Główny Urząd Statystyczny rozstrzygnął przetarg na kampanię informacyjno-promocyjną dotyczącą badań ankietowych. Do współpracy wybrał trzy agencje: Sigmę Bis, firmę Tarraya oraz Five Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrały przetarg GUS

Przetarg GUS podzielony był na 3 części. Pierwsza dotyczyła zakupu powierzchni reklamowej, publikacji i emisji artykułu reklamowego, w prasie drukowanej (w wydaniach papierowych i elektronicznych oraz powiązanych z nimi portalach internetowych) dziennikach, tygodnikach i miesięcznikach. 

Oferty w nim złożyły: Five Media, Sigma Bis, Tarraya, Mdia Group i konsorcjum agencji Euvic Media z Aplan Media. GUS do współpracy wybrał Sigmę Bis. 

Część druga obejmowała wywiad telewizyjny z ekspertem GUS, promujący badania ankietowe i reportaż o badaniach ankietowych. Tutaj wpłynęły oferty od: firmy Tarraya i konsorcjum agencji Euvic Media z Aplan Media. W tej części GUS wybrał firmę Tarraya.

Z kolei część trzecia dotyczyła zakupu powierzchni reklamowej, emisji artykułu na temat badań ankietowych w 3 ogólnopolskich portalach internetowych oraz 3 regionalnych portalach internetowych wraz z zapewnieniem promocji artykułów na stronie głównej portalu. Oferty w tej części złożyły: Five Media, Sigma Bis, Tarraya oraz konsorcjum agencji Euvic Media z Aplan Media. Tę część wygrała agencja Five Media. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu