Simon Peel szefem globalnych mediów w GSK

Simon Peel zrezygnował ze stanowiska globalnego dyrektora ds. mediów w Adidas, aby dołączyć do międzynarodowej korporacji farmaceutycznej GSK Consumer Healthcare jako szef globalnych mediów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Simon Peel na stanowisku szefa globalnych mediów w GSK zastąpił Scotta Grenza, który odszedł z firmy latem br.

Simon Peel w Adidasie pracował 7 lat. Nadzorował tam wdrażanie systemów ekonometrycznych, w tym śledzenie marki i inne wskaźniki KPI oparte na danych, w miarę jak marka przechodziła z tradycyjnych modeli sprzedaży detalicznej i marketingowych do bardziej cyfrowych działań sprzedażowych. Rozpoczął również serię udanych kampanii skupionych wokół emocjonalnego, napędzającego markę przekazu.

Wcześniej Peel pracował w Twentieth Century Fox.

GSK kontynuuje prace nad szczepionką przeciw Covid nowej generacji, po nawiązaniu współpracy z niemiecką firmą biofarmaceutyczną CureVac w ramach umowy o wartości 128 milionów funtów.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?