SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Simon Peel szefem globalnych mediów w GSK

Simon Peel zrezygnował ze stanowiska globalnego dyrektora ds. mediów w Adidas, aby dołączyć do międzynarodowej korporacji farmaceutycznej GSK Consumer Healthcare jako szef globalnych mediów.

Article

Simon Peel na stanowisku szefa globalnych mediów w GSK zastąpił Scotta Grenza, który odszedł z firmy latem br.

Simon Peel w Adidasie pracował 7 lat. Nadzorował tam wdrażanie systemów ekonometrycznych, w tym śledzenie marki i inne wskaźniki KPI oparte na danych, w miarę jak marka przechodziła z tradycyjnych modeli sprzedaży detalicznej i marketingowych do bardziej cyfrowych działań sprzedażowych. Rozpoczął również serię udanych kampanii skupionych wokół emocjonalnego, napędzającego markę przekazu.

Wcześniej Peel pracował w Twentieth Century Fox.

GSK kontynuuje prace nad szczepionką przeciw Covid nowej generacji, po nawiązaniu współpracy z niemiecką firmą biofarmaceutyczną CureVac w ramach umowy o wartości 128 milionów funtów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Simon Peel szefem globalnych mediów w GSK

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl