Skarpetki w wiosennej kampanii Le Mac i Camel Active

Rozpoczęła się kampania reklamowa salonów modowych Le Mac i Camel Active. Akcja obejmuje działania BTL, w których wykorzystywane są m.in. skarpetki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii reklamowej salonów modowych Le Mac i Camel Active do stałych klientów tych punktów wysyłane są zaproszenia mailowe lub w formie tradycyjnych przesyłek. W tym drugim przypadku dołączana jest do nich skarpetka, do której można dobrać drugą, odwiedzając sklep. Natomiast osoby, które otrzymały zaproszenie emailowe, dostają kopertę ze skarpetką w samym salonie. Ponadto zaproszenia są rozdawane w centrach handlowych Blue City w Warszawie i Bonarka w Krakowie, w których znajdują się punkty Camel Active i Le Mac.

grafika

Akcja pod hasłem „Powitaj wiosnę” ma na celu zwiększenie liczby odwiedzin w salonach Camel Active i Le Mac oraz budowanie ich świadomości poprzez marketing szeptany. Kreację kampanii – zaplanowanej na miesiąc – przygotowała agencja Promedia która prowadzi również działania public relations.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style