Skarpetki w wiosennej kampanii Le Mac i Camel Active

Rozpoczęła się kampania reklamowa salonów modowych Le Mac i Camel Active. Akcja obejmuje działania BTL, w których wykorzystywane są m.in. skarpetki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii reklamowej salonów modowych Le Mac i Camel Active do stałych klientów tych punktów wysyłane są zaproszenia mailowe lub w formie tradycyjnych przesyłek. W tym drugim przypadku dołączana jest do nich skarpetka, do której można dobrać drugą, odwiedzając sklep. Natomiast osoby, które otrzymały zaproszenie emailowe, dostają kopertę ze skarpetką w samym salonie. Ponadto zaproszenia są rozdawane w centrach handlowych Blue City w Warszawie i Bonarka w Krakowie, w których znajdują się punkty Camel Active i Le Mac.

grafika

Akcja pod hasłem „Powitaj wiosnę” ma na celu zwiększenie liczby odwiedzin w salonach Camel Active i Le Mac oraz budowanie ich świadomości poprzez marketing szeptany. Kreację kampanii – zaplanowanej na miesiąc – przygotowała agencja Promedia która prowadzi również działania public relations.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

WPP sięga po McKinsey. Grupa szykuje gruntowny przegląd strategii

WPP sięga po McKinsey. Grupa szykuje gruntowny przegląd strategii

Europoseł PiS kontra dziennikarki. Wicenaczelny TVN24: to próba zastraszenia

Europoseł PiS kontra dziennikarki. Wicenaczelny TVN24: to próba zastraszenia

Billie Jean King Cup z Igą Świątek od piątku w kanałach Polsatu Sport

Billie Jean King Cup z Igą Świątek od piątku w kanałach Polsatu Sport

"Kiedy ktoś kocha bardziej". Turecki hit telewizyjny w TTV

"Kiedy ktoś kocha bardziej". Turecki hit telewizyjny w TTV

100-lecie Plebiscytu "Przeglądu Sportowego". Ruszyło głosowanie na Najlepszego Sportowca Polski 2025

100-lecie Plebiscytu "Przeglądu Sportowego". Ruszyło głosowanie na Najlepszego Sportowca Polski 2025

Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON

Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON