Skok skoczków po brąz oglądało więcej widzów niż "srebrny" bieg Kowalczyk

4,84 mln widzów oglądało w TVP1 drużynowy konkurs w skokach narciarskich podczas Mistrzostw Świata w Val Di Fiemme w którym polska drużyna zdobyła brązowy medal. To była najchętniej oglądana transmisja z tej imprezy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Konkurs drużynowy został rozegrany w sobotę 2 marca br. - transmisja rozpoczęła się o 16:20, a w szczytowym momencie śledziło ją niemal 6 mln widzów. Średni udział TVP1 w czasie relacji wyniósł 26,73 proc. w grupie 4+ i 25,08 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

grafika

Polscy skoczkowie wywalczyli brązowy medal. Fot: PAP/EPA / TVP

Odbywający się dwa dni wcześniej o 16.50, konkurs indywidualny w skokach, podczas którego złotym medalistą został Kamil Stoch, przyciągnął do Jedynki 3,63 mln widzów. Udział stacji uplasował się odpowiednio na poziomie 26,73 proc. i 25,08 proc. Decydujący skok Stocha obejrzało aż 5,41 mln osób.

Nieco mniej widzów oglądało sobotni konkurs w biegach narciarskich z udziałem Justyny Kowalczyk, która wywalczyła wtedy srebrny medal. Transmisja w TVP2 zgromadziła 3,49 mln widzów, co przełożyło się na 38,65 proc. udziału w 4+ i 32,19 proc. w 16-49.

Wpływy reklamowe z tych trzech transmisji wyniosły 3,9 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?