SkyCashClick - płatność komórką w e-commerce (wideo)

Wystartował SkyCashClick - metoda płatności komórką za produkty, które sklepy internetowe wysyłają do odbiorców pocztą lub kurierem. Mogą one dołączyć rozwiązanie do dotychczasowych sposobów płatności.

km
km
Udostępnij artykuł:

SkyCashClick bazuje na systemie płatności mobilnych SkyCash i umożliwia dokonywanie zakupów przez internet przy użyciu komórki. Metoda nie wymaga od użytkownika rejestrowania się w sklepie internetowym.

Aby dokonać zakupu z użyciem SkyCashClick, należy kliknąć w przycisk SkyCashClick znajdujący się na stronie sklepu obok oferowanego produktu. Spowoduje to wyświetlenie krótkiego kodu, który należy wprowadzić do aplikacji SkyCash w telefonie komórkowym. Po podaniu danych do wysyłki produktu następuje zatwierdzenie płatności indywidualnym kodem PIN. Aplikacja zapamiętuje adres i przy kolejnych zakupach poprzez SkyCashClick użytkownik może pominąć ten krok.

Technologia SkyCashClick testowana była w przeciągu kilku tygodni od uruchomienia usługi przez firmę Benaheur, dostawcę oprogramowania do marketingu internetowego i operatora sklepu Soeco.pl, gdzie można obecnie dokonywać zakupu z wykorzystaniem SkyCashClick.

Z nowej formy płatności mogą korzystać posiadacze telefonów komórkowych z dostępem do internetu i zainstalowaną aplikacją SkyCash, która działa w systemach Android, Blackberry, Java, iOS, Symbian i Windows Mobile.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"