Na SkyShowtime debiutuje pakiet z reklamami

We wtorek 23 kwietnia serwis streamingowy SkyShowtime wprowadza nowy plan subskrypcji z reklamami. Ich sprzedażą zajmie się na wyłączność Paramount Advertising International.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Na SkyShowtime debiutuje pakiet z reklamami

SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły w poniedziałek zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. 

Dotyczy to również Polski. - Paramount Advertising International zajmie się sprzedażą reklam SkyShowtime na wszystkich rynkach. Poprzez to partnerstwo, SkyShowtime i globalny dział sprzedaży reklam Paramount zapewnią wiodącym na świecie reklamodawcom ujednolicony dostęp do reklam premium na ponad 20 dodatkowych rynkach europejskich - przekazała serwisowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Pelc-Sławińska, regional PR&communications manager CEE w SkyShowtime. 

4 do 5 minut reklam w godzinie

Nowy plan subskrypcji Standard z reklamami będzie dostępny w SkyShowtime od 23 kwietnia - na wszystkich swoich rynkach. Kosztować on będzie w Polsce 19,99 zł miesięcznie. Z kolei dotychczasowy plan, który nie zawiera reklam, zmieni nazwę na Standard Plus i będzie kosztować nadal 24,99 zł miesięcznie. 

Wersja z reklamami będzie zawierać średnio od czterech do pięciu minut spotów na godzinę.

- Od samego początku w SkyShowtime zależało nam na dotrzymaniu postanowienia o dostarczaniu doskonałej rozrywki w atrakcyjnej cenie. Wprowadzenie subskrypcji z reklamami jest kolejnym krokiem w ewolucji naszej usługi – w czasach, gdy odbiorcy szukają większego wyboru i elastyczności. Cieszymy się, że jesteśmy pierwszym serwisem streamingowym, który oferuje konsumentom na wszystkich rynkach opcję z reklamami - mówi Monty Sarhan, CEO SkyShowtime. 

Prezes Paramount ds. sprzedaży reklam na rynkach międzynarodowych, Lee Sears dodaje: - Dzięki wykorzystaniu naszych bliskich relacji z niektórymi z wiodących światowych marketerów, wyjątkowej ofercie produktowej i innowacyjnej technologii, Paramount Advertising jest idealnym partnerem dla SkyShowtime. Zbudujemy wartość dla naszych partnerów, dostarczając reklamodawcom możliwość efektywnych zakupów przestrzeni reklamowej na globalnych franczyzach, serialach i filmach SkyShowtime wraz z szeroką gamą zasobów wideo jakości premium Paramount. 

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kolejny-serwis-streamingowy-wprowadza-reklamy,7169422958262401a ##

W obu subskrypcjach SkyShowtime dostępne są te same hity filmowe, nowe i produkowane na wyłączność seriale oraz lokalne produkcje oryginalne. 

Z opcji Standard z reklamami będą mogli skorzystać użytkownicy na wszystkich ponad 20 rynkach, na których dostępny jest serwis SkyShowtime, tzn. w Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Danii, Finlandii, Hiszpanii, Niderlandach, Kosowie, Macedonii Północnej, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Szwecji i na Węgrzech.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa