SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Słabe zaufanie konsumentów do internetowych reklam

Reklamy w tradycyjnych mediach wzbudzają największe zaufanie konsumentów.

Słabe zaufanie konsumentów do internetowych reklam

Jak informuje serwis MarketingVOX, powołując się na badanie firmy Nielsen, 63 procent konsumentów mediów ma największe zaufanie do reklam umieszczanych w prasie codziennej, a po 56 procent do spotów telewizyjnych i reklam w czasopismach.

Dla porównania internetowe banery uzyskały tutaj tylko 26 procent zaufania badanych, a reklamy w wyszukiwarkach 34 procent. Z kolei mobilnej reklamie ufa zaledwie 18 procent respondentów.

Internet wypadł lepiej jeśli chodzi o inne formy komunikacji. Przykładowo opiniom konsumentów umieszczanym online ufa 61 procent, a firmowym serwisom internetowym 60 procent respondentów. Z kolei najwyższy wskaźnik zaufania - 78 procent - uzyskały rekomendacje innych konsumentów.

Badanie zostało przeprowadzone na 47 światowych rynkach, m.in w Polsce.

źródło: MarketingVOX

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Słabe zaufanie konsumentów do internetowych reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl