Sławomir nie jest już ambasadorem Shopee. „Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy"

Platforma e-commerce Shopee zakończyła współpracę ze Sławomirem, który w sierpniu br. został pierwszym ambasadorem marki w Polsce. Muzyk wystąpił w dwóch kampaniach reklamowych serwisu. Firma nie zdecydowała się na razie podjąć współpracy z inną znaną osobą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Sławomir po raz pierwszy pojawił się w spocie promującym kampanię 9.9 Dzień Super Zakupów, gdzie śpiewał przeróbkę swojej piosenki „Miłość w Zakopanem”, wyliczając zalety oferty Shopee jak darmowa dostawa (dotyczy pierwszych trzech zamówień od danego użytkownika) czy gwarantowany zwrot pieniędzy, jeśli przesyłka nie dotrze. Wykonywał przy tym układ choreograficzny ze smartfonem w ręku. Spot był emitowany od drugiej połowy sierpnia w telewizji i internecie.

- Sławomir doskonale pasuje do tego, co chcemy reprezentować poprzez nasze comiesięczne kampanie zakupowe – szczególnie te nadchodzące, planowane na koniec roku - mówił wtedy Michał Dmoch, marketing campaigns lead w Shopee.

We wrześniu piosenkarz był gościem konferencji prasowej Shopee. Potem pojawił się w akcji promującej kampanię 10.10 Tarcza Antyinflacyjna. W reklamie wcielił się w rolę superbohatera pokazującego Polakom, jak szukać najlepszych okazji, ale też wyjaśniającego działanie najważniejszych funkcjonalności platformy.

W reklamie promującej kampanię 11.11 Mega Wyprzedaż nie było już Sławomira ani innej znanej twarzy.

- Zakończyliśmy naszą współpracę ze Sławomirem w ramach kampanii 9.9 Dzień Super Zakupów oraz 10.10 Tarcza Antyinflacyjna. Jesteśmy z niej bardzo zadowoleni i dziękujemy mu za bycie fantastycznym, zaangażowanym ambasadorem Shopee podczas dwóch kluczowych dla nas kampanii - poinformowało Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Shopee.

- Aktualnie szczegółowo planujemy nasze działania reklamowe w okresie przedświątecznym - w obecnej chwili możemy zdradzić, że na pewno pojawią się filmy promujące naszą kampanię 12.12 online - dodano w odpowiedzi.

Sławomir na początku 2019 roku wokalista promował porównywarkę pożyczkowo-kredytową Bancovo, a w połowie 2019 roku pojawił się w reklamach sieci sklepów Max Elektro.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/siedem-polskich-serwisow-i-uslug-spolecznosciowych-o-ktorych-wciaz-pamietamy-nasza-klasa-gadu-gadu-blip,7169743393281665a ##

53 tys. polskich sprzedawców na Shopee

Platforma Shopee działa na świecie od siedmiu lat, należy do singapurskiego koncernu Sea Limited. Działa w modelu podobnym jak Allegro czy Amazon: ma własny sklep, a także pozwala prowadzić sprzedaż zewnętrznym podmiotom. Obecnie poza Polską jest dostępna m.in. w kilku krajach azjatyckich (nie ma wśród nich Chin) oraz w Ameryce Południowej.

W Polsce Shopee ruszyło jesienią ub.r. Na platformie sprzedaje 53 tys. sprzedawców z naszego kraju, a liczba kupujących dziennie to setki tysięcy.

W październiku br. zdecydowano o zwolnieniach grupowych w polskim oddziale Shopee. - Zaistniałe zmiany wynikają z bieżącej strategii Shopee, której celem jest optymalizacja wydajności operacyjnej na poziomie globalnym. Wszystkie osoby dotknięte zmianami będą objęte wsparciem ze strony firmy - podano w komunikacie przesłanym Wirtualnemedia.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat