SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Słodycze Mondelēz z mniejszą kalorycznością w tej samej cenie

Mondelēz International wprowadza zmiany na rynku brytyjskim i irlandzkim. Czteropaki batonów będą liczyły mniej kalorii, za to pozostaną w tej samej cenie.

Article

Zmianami kaloryczności słodkości Mondelēz International zostaną objęte batony sprzedawane w opakowaniach zbiorczych z portfolio marki Cadbury w Wielkiej Brytanii oraz Irlandii. Są to Cadbury Wispa Gold, Cadbury Double Decker, Cadbury Boost i Cadbury Bournville Classic.

Wartość kaloryczna niektórych z tych produktów została już ograniczona i wynosi mniej niż 200 kalorii – są to np. batony Cadbury Twirl, Crunchie, Picnic, Caramel oraz Flake. Cena batoników w opakowaniach zbiorczych w Wielkiej Brytanii, w których zostanie zmniejszona liczba kalorii pozostanie ta sama.

- Mondelēz International nie planuje na ten moment wprowadzić omawianych zmian na rynkach innych niż Wielka Brytania i Irlandia - komentuje dla Wirtualnemedia.pl rzeczniczka prasowa Mondelēz Polska Agnieszka Kępińska. - Produkty dostosowywane są do poszczególnych rynków i uwzględniają lokalne preferencje konsumentów. Zmiany w porcjach w Wielkiej Brytanii i Irlandii stanowią odpowiedź na zwiększone zapotrzebowanie na przekąski dla dzieci i dorosłych, które pozwolą na kontrolę porcji. Podjęte działania przyczynią się do wyeliminowania nawet 10 mld kalorii na tym rynku rocznie - dodaje Kępińska.

Mondelēz promuje "racjonalną konsumpcję przekąsek"

Zgodnie ze strategią Snacking Made Right, Mondelēz International podejmuje działania w zakresie racjonalnej konsumpcji przekąsek.

- Zmniejszenie wielkości oraz kontrola porcji są naukowo uznane za jeden z najskuteczniejszych sposobów walki z otyłością. Kontrola porcji to dla konsumentów także ważny sposób, aby nadal cieszyć się ulubionymi produktami przy jednoczesnym ograniczaniu liczby spożywanych kalorii - tłumaczy dla portalu Wirtualnemedia.pl Agnieszka Kępińska.

Mondelēz w swoim rocznym raporcie pochwalił się niedawno, że już 16 proc. generowanych przychodów netto Mondelēz stanowią produkty oferowane w indywidualnie pakowanych, mniejszych porcjach. Producent ujednolicił także sposób oznaczenia wielkości porcji z przodu opakowania na całym świecie. Firma zakłada, że do 2025 roku wszystkie opakowanie jej produktów, sprzedawane na całym świecie, będą oznaczone etykietą Snack Mindfully.

Mondelēz International jest właścicielem marek takich jak: ciastka Oreo, belVita i LU; czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone; cukierki Sour Patch Kids oraz guma do żucia Trident. W Polsce należą do niego marki Alpen Gold, Prince Polo, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Słodycze Mondelēz z mniejszą kalorycznością w tej samej cenie

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
oburzeni
powinno być taniej jak będą wybrakowane. Ale znając życie będzie więcej kosztować za mniej.
odpowiedź
User
Znawca
To wspaniałe jak korporacje pod przykrywką wielkich haseł optymalizują po prostu koszty.
odpowiedź
User
mike
Następnym ruchem będzie wprowadzenie na rynek pięciopaków, ale waga ogólna będzie niższa o 10 czy 20% ale cena oczywiście nie spadnie. Stare numery!
odpowiedź