SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

RMF FM wyprzedziło Trójkę w Lublinie. Złote Przeboje Puls tuż za podium

Nowym liderem słuchalności w Lublinie w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. zostało RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają: Radio ZET i Trójka - wynika z badań słuchalności radia.

Article

Z raportu Radio Track Millward Brown, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od sierpnia 2017 roku do stycznia 2018 roku z miejsca drugiego na pozycję lidera rynku radiowego w Lublinie awansowało RMF FM z udziałem na poziomie 14,8 proc. Wynik tej stacji względem analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł z 12,5 proc.

Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowało Radio ZET (z 11,1 proc. do 11,6 proc.). Podium uzupełnia spadła Trójka (z 13,9 proc. do 11,3 proc.), która rok wcześniej była liderem. Z kolei z siódmego na czwarte miejsce awansowało Złote Przeboje Puls (z 6,4 proc. do 8,9 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RMF FM wyprzedziło Trójkę w Lublinie. Złote Przeboje Puls tuż za podium

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Słucham ZET i Meloradia
W pracy od 6-14 idzie Radio Zet. Po południami w domu słucham "Popołudnie z Radiem Zet"
Ale na weekend wole przełączyć się na Meloradio.
7 16
odpowiedź
User
mn
Trudno co robić ;)
5 2
odpowiedź
User
Maciek K
Polskie Radio 24 też pięknie skok do 2 %
4 12
odpowiedź
User
CoR
W pracy od 6-14 idzie Radio Zet. Po południami w domu słucham "Popołudnie z Radiem Zet"
Ale na weekend wole przełączyć się na Meloradio.


Weż już przestań se robić dobrze z tymi automasażami. Pozamiatane i tak
16 3
odpowiedź
User
orion2
Trójka jak i inne stacje Polskiego Radia powinny być poza wszelkimi rankingami.
4 5
odpowiedź
User
Piotr
Szkoda, że w radiu Free dobrze bawią się jedynie prowadzący.. Pozdrawiam starą ekipę radia Free sprzed czasów ,,dobrej zmiany ".
9 1
odpowiedź
User
rozbawiony
Trójka jak i inne stacje Polskiego Radia powinny być poza wszelkimi rankingami.

Ta jasne, ściągać abonament od całego społeczeństwa i nie przejmować się rankingami, robiąc radio dla garstki ludzi. Wywalić z Trójki Agnieszkę Szydłowską, Piotra Metza i całą znienawidzoną przez ciebie "muzykę od majorsów" i szczycić się tym, że prawie nikt takiego radia nie słucha?

Sorry, ale piszesz bełkot na poziomie słynnego Macieja z radomskiej hurtowni...
7 3
odpowiedź
User
Sebastian
W pracy od 6-14 idzie Radio Zet. Po południami w domu słucham "Popołudnie z Radiem Zet"
Ale na weekend wole przełączyć się na Meloradio.


A kogo to interesuje ??? Nie musisz chwalić czy słuchasz radia zet czy rmf fm czy kurde jaką stację byle żeby ci pasowała.
8 0
odpowiedź
User
real
Trójka jak i inne stacje Polskiego Radia powinny być poza wszelkimi rankingami.

Ta jasne, ściągać abonament od całego społeczeństwa i nie przejmować się rankingami, robiąc radio dla garstki ludzi. Wywalić z Trójki Agnieszkę Szydłowską, Piotra Metza i całą znienawidzoną przez ciebie "muzykę od majorsów" i szczycić się tym, że prawie nikt takiego radia nie słucha?

Sorry, ale piszesz bełkot na poziomie słynnego Macieja z radomskiej hurtowni...

Nie, grać muzykę od majorsów - najlepiej tę samą co RMF, Zetka i Eska. One mają wyższą słuchalność, więc Trójka też będzie miała wyższą. Dobrze rozumiem tok twojego rozumowania.
A teraz odpowiedz:
- skąd weźmie się rynek na kolejne radio komercyjne oferujące tę samą muzykę,
- dlaczego im więcej majorsów w Trójce, tym niższa słuchalność (tak było za Laskowskiego i tak jest od od kilku lat).
Zakoduj sobie parę informacji:
- Trójka nie będzie lepszym medium komercyjnym niż media komercyjne, bo to nie jej bajka,
- obowiązuje zasada wyróżnij się lub giń, co oznacza, że Trójka może jedynie zyskać, gdy zaoferuje kompletnie co innego niż największe 3 media komercyjne,
- poza majorsami powstaje na świecie znacznie więcej muzyki - jest sporo chłamu, ale generalnie dużo więcej wartościowych dźwięków, zarówno popowych, jaki i bardziej ambitnych. Mamy XXI wiek i wielu zdolnych ludzi jest w stanie samodzielnie wydawać płyty - poza tym wielu z nich nie chce chodzić na smyczy korporacji fonograficznej. Media publiczne powinny mieć ambicję odkrywać ciekawe dźwięki a nie być tubą kilku wytwórni - tylko dlatego, że kaska za reklamę, bilety VIPowskie na koncerty, wywiady ustawki z gwiazdami itp. itd. XXI wiek - grając z katalogu kilku wytwórni, to radio skazuje się na śmierć. Młodzi ludzie coraz częściej sięgają do pozaradiowych źródeł, więc mają w 4 literach guru radiowego, któremu nie chce się szukać ciekawej muzyki, bo ma na biurku kilkadziesiąt płyt od kumpli pracujących dla majorsów...
5 1
odpowiedź
User
Gość
Radio Plus Lublin coraz lepiej.
6 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing