SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

RMF FM liderem słuchalności w Poznaniu. Eska i Złote Przeboje do góry

Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajęło FMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i Złote Przeboje - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.

Article

Pozycję lidera rynku radiowego w Poznaniu w okresie od listopada 2017 roku do kwietnia 2018 roku zajęło RMF FM - wynika z raportu Radio Track Millward Brown, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl. Stacja ta względem analogicznego okresu rok wcześniej zanotowała wzrost średniego dobowego udziału słuchania z 10,7 proc. do 12,5 proc.

Na drugie miejsce - z trzeciego - awansowała Eska (z 9,7 proc. do 11,8 proc.). Podium uzupełniają Złote Przeboje (z 7,6 proc. do 9,7 proc.), która przed rokiem były piąte. Czwarte miejsce zajęła Trójka (wzrost z 7,8 proc. do 8,7 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RMF FM liderem słuchalności w Poznaniu. Eska i Złote Przeboje do góry

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MC fan
Co się dzieje z MC Radiem? Brak jakiejkolwiek kampanii czy co?
2 0
odpowiedź
User
xxx
Co się dzieje z MC Radiem? Brak jakiejkolwiek kampanii czy co?

Brak profesjonalizmu ot co się dzieje... brak świadomości na jakim rynku się działa, brak pomysłów na zawartość programu wyróżniającego go z tłumu 23 stacji nadających w Poznaniu, brak umiejętności trafnego ustawienia granej muzyki, brak interesujących treści, brak przygotowania djów do pracy, brak wsparcia współczesnymi narzędziami komunikacji społ., brak ludzi potrafiących analizować i zarządzać mediami. Itp, itd.
Te elementarne braki potwierdzają badania. Co tu reklamować? Jaka kampania? Gdy MC leci z 4% na 0,5% (to zdecydowanie mniej niż próg błędu stat.) a licząc obie pozn. stacje publ. RP i MC spadły w ciągu 2 lat z 11-12% do 4% ??? To jest sepuku i harakiri razem wzięte.
Ha, żeby ten trend spadkowy spowodowany był jakąś szczególną działalnością misyjną MC, ale jej też brak (są życzenia, pozdrowienia, dedykacje...bla bla bla). W normalnym świecie po stracie ok. 70% udziału w rynku firma przeżyłaby personalne płukanie żołądka od najwyższego szczebla - tym bardziej kiedy działa za publiczne pieniądze.
W tym MC radiu wszystko jest do wymiany - nawet nazwa. Bo co to jest "em si radio"? Why in english?
Zaorać to pole i zasiać nowym ziarnem, tu nic już się nie straci, bo tu już pije się do dna...
3 0
odpowiedź
User
Słuchacze
Brawa brawa dla Radio Poznań i MC Radio - tak zniszczyć wszystko i nie widzieć, że źle się dzieje, ale trzeba mieć tupet, typowo Piwowski heheh.
2 0
odpowiedź
User
Słuchacze
Brawa brawa dla Radio Poznań i MC Radio - tak zniszczyć wszystko i nie widzieć, że źle się dzieje, ale trzeba mieć tupet, typowo pisowski heheh.
1 1
odpowiedź
User
Słuchacze
Co się dzieje z MC Radiem? Brak jakiejkolwiek kampanii czy co?

Brak profesjonalizmu ot co się dzieje... brak świadomości na jakim rynku się działa, brak pomysłów na zawartość programu wyróżniającego go z tłumu 23 stacji nadających w Poznaniu, brak umiejętności trafnego ustawienia granej muzyki, brak interesujących treści, brak przygotowania djów do pracy, brak wsparcia współczesnymi narzędziami komunikacji społ., brak ludzi potrafiących analizować i zarządzać mediami. Itp, itd.
Te elementarne braki potwierdzają badania. Co tu reklamować? Jaka kampania? Gdy MC leci z 4% na 0,5% (to zdecydowanie mniej niż próg błędu stat.) a licząc obie pozn. stacje publ. RP i MC spadły w ciągu 2 lat z 11-12% do 4% ??? To jest sepuku i harakiri razem wzięte.
Ha, żeby ten trend spadkowy spowodowany był jakąś szczególną działalnością misyjną MC, ale jej też brak (są życzenia, pozdrowienia, dedykacje...bla bla bla). W normalnym świecie po stracie ok. 70% udziału w rynku firma przeżyłaby personalne płukanie żołądka od najwyższego szczebla - tym bardziej kiedy działa za publiczne pieniądze.
W tym MC radiu wszystko jest do wymiany - nawet nazwa. Bo co to jest "em si radio"? Why in english?
Zaorać to pole i zasiać nowym ziarnem, tu nic już się nie straci, bo tu już pije się do dna...


Pozdrowienia, życzenia, dedykacje, kiedyś to ludzie sypali takowymi bo byli obecni, teraz jest ich mało lub wręcz brak, prowadzący trudzą się, produkują i mam wrażenie jakby mówili do ściany lub do siebie.
2 2
odpowiedź
User
Brat Łata
Z MC Radio dzieje się to, co dzielony się z każdą stacją, która co jakiś czas przerywa nadawanie lub nie nadaje przez dłuższy czas. Kłopoty techniczne prowadzą do straty słuchaczy ;)
3 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing