RMF FM na czele w największych miastach w I kwartale. TOK FM najbardziej w dół

W największych polskich miastach najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w pierwszym kwartale 2023 roku było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło RMF Classic, z kolei najwięcej straciło TOK FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców (Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław i Poznań) w pierwszym kwartale 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 17,5 proc. Względem analogicznego okresu poprzedniego roku zmniejszył się o 0,6 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Wiceliderem było TOK FM. Udział stacji w rynku wyniósł 9,9 proc. (w dół o 1,6 pkt. proc. - największy spadek w zestawieniu). Udział trzeciego Radia ZET wyniósł 9,2 proc. (bez zmian).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sluchalnosc-radia-o-poranku-w-dni-powszednie-listopad-2022-styczen-2023_1 ##

Oczko niżej znalazła się Eska. Stacja zanotowała udział na poziomie 8,3 proc. (wzrost o 0,8 pkt proc.). Czołową piątkę uzupełnia Antyradio (w dół o 0,7 pkt. proc. do 5,9 proc.).

Z kolei największy wzrost zanotowało RMF Classic, które zajęło szóstą lokatę. Wynik rozgłośni zwiększył się o 0,9 pkt. proc. do 5,1 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7