Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od stycznia do marca 2023 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 29,9 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Względem analogicznego okresu rok wcześniej udział stacji spadł o 1,4 pkt. proc. - najbardziej w zestawieniu.
Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET z udziałem na poziomie 13,5 proc. (udział tej stacji względem fali styczeń-marzec 2023 roku spadł o 0,2 pkt. proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sluchalnosc-radia-o-poranku-w-dni-powszednie-listopad-2022-styczen-2023_1 ##
Ostatnią lokatę podium uzupełnia sieć Eska. Jej udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7,4 proc. (w dół o 0,3 pkt. proc.).

Jedynka i Trójka najbardziej do góry
Tuż za podium znalazła się Jedynka. Udział stacji wzrósł o 0,3 pkt. proc. do 5,1 proc. Również o 0,3 pkt. proc. (do 2,1 proc.) zwiększył się wynik siostrzanej Trójki, która w rankingu była 11.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rmf-fm-liderem-sluchalnosci-wsrod-osob-z-wysokimi-dochodami-eska-z-najwiekszym-spadkiem,7169669032081537a ##
Z kolei największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 0,5 pkt. proc. do 3 proc. udziału - pochwalić się mogły Złote Przeboje. Stacja w rankingu awansowała z miejsca 10 na 9.

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.











