RMF FM na czele w największych miastach, Trójka straciła ponad połowę słuchalności

W największych polskich miastach najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w okresie od czerwca do sierpnia 2021 roku było RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło TOK FM, a zdecydowanie najwięcej straciła Trójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

Udział RMF FM pod względem słuchania w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców (Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław i Poznań) w okresie od czerwca do sierpnia 2021 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 17,3 proc. Względem poprzedniego roku zwiększył się o 0,1 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Wiceliderem było Radio ZET. Udział stacji w rynku wyniósł 10,6 proc. (do góry o 1,1 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TOK FM, którego udział wzrósł najbardziej w zestawieniu - o 1,7 pkt. proc. do 10,1 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sluchalnosc-radia-o-poranku-czerwiec-sierpien-rmf-fm-trojka,7170120497752193a ##

Oczko niżej znalazła się Eska. Stacja zanotowała wzrost o 0,1 pkt. proc. do 7,2 proc. udziału.

Duży spadek Trójki

Z szóstej na szesnastą lokatę spadła Trójka, która odnotowała zdecydowanie największy spadek w zestawieniu - wynoszący 2,9 pkt. proc. do 1,9 proc. udziału.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce
Materiał reklamowy

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż