SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Słuchalność w górę

Grupa Radiowa Time zwiększa udziały w rynku słuchalności w grupie 15-34.

Grupa Radiowa Time (Radio Eska + Gold FM) notuje stały wzrost wskaźników słuchalności. Rosną udziały w rynku i zasięg dzienny, zarówno wśród słuchaczy w wieku 15-34 lata (grupa docelowa), jak i w całej populacji - poinformowała firma w przesłanym komunikacie prasowym.

Według najnowszych danych Radio Track (III-V 2005) udział w rynku Grupy Time wśród osób w wieku 15-34 lata wynosi 12,6 proc., a zasięg dzienny - 17,8 proc. W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego, udział w rynku wzrósł o 2,6 proc., a zasięg dzienny - o 3,6 proc.

Oto dane opracowane przez grupę Time.

Udział w rynku

III-V 2004

( w proc.)

III-V 2005

( w proc.)

RMF FM

31,8

26,9

Radio Zet

26,0

22,6

Time(31)

10,0

12,6

Program III

5,3

5,2

Agora (29)

3,1

3,7

Ad.point(9)

1,8

3,1

Program I

3,5

2,5

Audytorium (17)

2,0

2,2

Radiostacja

1,5

1,8

Radio WAWa

0,8

1,7

Plus (22)

1,6

1,2

 

 

Zasięg dzienny

III-V 2004

( w proc.)

III-V 2005

( w proc.)

RMF FM

40,9

36,2

Radio Zet

35,6

30,7

Time (31)

14,2

17,8

Program III

6,3

6,5

Agora (29)

5,7

6,1

Program I

5,3

4,5

Ad.point(9)

2,7

4,3

Audytorium (17)

4,4

4,3

Radiostacja

2,6

2,9

Radio WAWa

1,7

2,4

Plus (22)

2,7

2,2


Radio Track, SMG/KRC a Millward Brown Co., TG:15-34, Polska.

Dołącz do dyskusji: Słuchalność w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl