SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Smart AdServer wprowadził reklamy na iPada

Firma Smart AdServer opracowała rozwiązanie pozwalające na emisję kampanii reklamowych na iPadzie. Obsługuje ono zarówno standardowe displaye, jak też formaty rich media.

Smart AdServer wprowadził reklamy na iPada

Przygotowane przez Smart AdServer rozwiązanie jest skierowane do domów mediowych oraz wydawców działających w internecie. Technologia umożliwia emisję reklam na stronach internetowych i aplikacjach wyświetlanych na iPadzie – zarówno w formatach displayowych, jak również rich media.

Z nowego rozwiązania Smart AdServer korzystają już takie firmy jak NextRadioTV, BFM Radio, RMC i Axel Springer. Smart AdServer podkreśla, że jako pierwszy dostawca adserwerów wprowadził technologię kompatybilną z iPadem.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Smart AdServer wprowadził reklamy na iPada

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl