SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

SMB przygotowuje standardy rekrutacji i szkoleń w call centers

Grupa telemarketingowa przy Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego rozpoczęła prace nad wprowadzaniem standardów rekrutacji i szkolenia zawodowego w branży call center. Projekt ma zostać zaprezentowany i wprowadzony na początku przyszłego roku.

W pracach nad zbiorem zasad określających rekrutację i szkolenia konsultantów telefonicznych biorą udział przedstawiciele firm członkowskich Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego i innych zaproszonych call centers. W tym celu w ramach działającej przy SMB grupy telemarketingowej wydzielono specjalną komisję. Przy projekcie współpracuje również FEDMA - Europejskie Stowarzyszenie Direct i Interactive Marketingu.

Na podstawie opracowanych w ten sposób standardów firmy z branży call center będą mogły przygotować dla swoich pracowników odpowiednie programy rekrutacyjne i szkoleniowe. Jednocześnie po spełnieniu założonych kryteriów będą mogły posługiwać się przyznanym przez SMB certyfikatem.

Przygotowywany obecnie projekt ma nie tylko wprowadzić jasne zasady w zakresie rekrutacji i szkoleń pracowników call centers, lecz również podnieść rangę zawodu telemarketera. Dokument ma zostać zaprezentowany i wprowadzony w życie na początku przyszłego roku.

Dołącz do dyskusji: SMB przygotowuje standardy rekrutacji i szkoleń w call centers

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl