Sokrative i BTL Point Group dla Nintendo

Agencja BTL Point Group na zlecenie niemieckiej agencji Sokrativ für Marketing organizuje aktywności promujące konsolę Nintendo.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Na terenie wybranych galerii handlowych rozstawiane jest pokaźne stoisko o nazwie „Livingroom”, w którym każdy może wejść do świata Nintendo. Stoisko zostało urządzone na styl pokoju dziennego z dużym panelem lcd w centrum i wygodnymi kanapami. Dodatkowo w wybranych punktach pojawia się namiot (usytuowany na zewnątrz) - spod niego na jednej z zewnętrznych ścian, wyświetlany jest obraz ze specjalnego rzutnika emitujący obraz z konsoli co umożliwia granie właśnie za jego pośrednictwem.

Działania dotyczą nowej konsoli Nintendo Wii.

Kreacją oraz produkcją wszystkich materiałów zajęła się agencja Sokrativ für Marketing, a realizacją projektu w Polsce BTL Point Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana