SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sonda z niemym zachwytem „multi multimilionerów” w kampanii reklamowej Multi Multi (wideo)

Totalizator Sportowy rozpoczął nową kampanię reklamującą grę losową Multi Multi. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Fat Baby i ZenithOptimedia Group.

Article

Spot z kampanii pokazuje telewizyjną sondę uliczną (w rolę reporterki wcieliła się Marysia Zwierzyńska, prezenterka Studia Lotto) dotyczącą sensacyjnej wiadomości, że biorąc udział w grze Multi Multi dwa razy w ciągu dnia ma się szansę zostać multimilionerem. Różne osoby pytane przez reporterkę reagują na to niemym zachwytem.

Kampania podkreśla, że pula wygranych w Multi Multi wynosi nawet 25 mln zł, a gra jest dostępna w punktach Lotto.

Poprzednia kampania promująca Multi Multi, obejmująca też loterię z udziałem innych gier Lotto, była prowadzona wiosną br.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Nowa akcja reklamowa jest zaplanowana na cztery tygodnie. Obejmuje telewizję, radio, internet, outdoor, działania ambientowe oraz punkty Lotto (materiały POS i gadżety).

Kreacją reklam zajęła się agencja Fat Baby, spot telewizyjny wyreżyserował Xawery Żuławski. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sonda z niemym zachwytem „multi multimilionerów” w kampanii reklamowej Multi Multi (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TT
Przerażająco straszne.
8 8
odpowiedź