SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sopot Top of Top Festival miał 2,7 mln widzów. Polsat liderem

Sopot Top Of The Top Festival 2013 oglądało w Polsacie 2,69 mln widzów, niemal o milion więcej niż ubiegłoroczną edycję imprezy. W czasie transmisji Polsat był liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 4,6 mln zł.

Sopot Top of Top Festival miał 2,7 mln widzów. Polsat liderem

Pierwszego dnia imprezy (w piątek 23 sierpnia) zorganizowano koncert „Life Is Live” z udziałem wykonawców z lat 80. (m.in. Heleny Vondrackovej, Ricka Astleya i Budki Suflera) oraz konkurs “Top Of The Top”, w którym o nagrodę Bursztynowego Słowika rywalizowali wykonawcy z różnych krajów Europy (wygrała pochodząca z Francji Imany). Średnio piątkowe koncerty śledziło 2,59 mln widzów, co dało Polsatowi 25,29 proc. udziału w grupie 4+ i 26,08 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownią cieszyła się druga część koncertu “Life is Live” (zaczęła się ok. 21.00), która zgromadziła 3,56 mln oglądających.

>>> Imany wygrała Sopot Top Of The Top Festival

 

Z kolei w sobotę 24 sierpnia widzowie Polsatu mogli oglądać koncert „5 lat z Muzodajnią Plusa. Największe Przeboje Lata”, w którym wystąpili popularni polscy i zagraniczni wykonawcy (m.in. Dj Bobo, Enej czy Edyta Górniak). Oglądało go średnio 2,82 mln osób przy udziale na poziomie odpowiednio 25,50 proc. i 28,20 proc. Największa widownia zasiadła przed telewizorami w czasie trzeciej odsłony transmisji z Opery Leśnej (rozpoczęła się o 21.45) - było to 3,37 mln osób.

Sopot Top Of The Top Festival 2013

Wszyscy 4+

16-49

Data

Koncert

Start

Koniec

AMR

SHR %

SHR %

23-08-2013

Life is Live

20:04

20:44

2 946 020

23,27%

24,64%

20:58

22:12

3 562 774

26,70%

27,65%

Top of The Top

22:27

23:14

2 589 009

25,15%

26,34%

23:28

00:35

1 500 971

25,18%

24,57%

Średnia

2 586 628

25,29%

26,08%

24-08-2013

5 lat z Muzodajnią Plusa. Największe przeboje lata

20:04

20:44

2 615 343

21,45%

22,27%

20:58

21:30

3 172 038

24,59%

26,99%

21:45

22:16

3 366 273

28,23%

31,00%

22:30

23:38

2 520 887

27,73%

31,08%

Średnia

2 816 088

25,50%

28,20%

Średnia z całości

2 688 766

25,39%

27,04%


Średnia widownia Sopot Top Of The Top Festival 2013 wyniosła 2,69 mln osób, a udział Polsatu w czasie transmisji z Opery Leśnej uplasował się na poziomie 25,39 proc. w grupie 4+  i 27,04 proc. w 16-49. To zdecydowanie więcej niż oglądało ubiegłoroczną, pierwszą edycję festiwalu. Zgromadziła ona przed telewizorami bowiem 1,74 mln widzów, a jej udział wyniósł odpowiednio 16,31 proc. i 16,32 proc. (więcej na ten temat).

W czasie nadawania muzycznej imprezy Polsat był zdecydowanym liderem rynku. Drugie miejsce wśród wszystkich widzów z udziałem 10,55 proc. zajęła TVP1, dalej uplasowały się: TVN (9,93 proc.) i TVP2 (7,74 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej drugie miejsce za Polsatem zajął TVN (11,69 proc.), a kolejne pozycje zajęły Jedynka i Dwójka.

 

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

Polsat – Sopot

2 688 766

25,39%

27,04%

TVP1

1 127 579

10,55%

8,36%

TVN

1 061 093

9,93%

11,69%

TVP2

827 386

7,74%

7,23%


Cennikowe wpływy z reklam nadawanych przy Sopot Top Of The Top Festival 2013 wyniosły 4,62 mln zł, podczas gdy rok wcześniej było to 4,98 mln zł (dane bez rabatów).

Sopot Top Of The Top Festival organizowany jest przez Polsat i miasto Sopot. Impreza jest kontynuacją odbywającego się do 2009 roku Sopot Festivalu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sopot Top of Top Festival miał 2,7 mln widzów. Polsat liderem

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick
Brawo Polsat. Świetny festiwal!
26 16
odpowiedź
User
pomaranczowy
straszna wieś :(
13 32
odpowiedź
User
tysiak
miażdżąca przewaga w grupie komercyjnej.... w tym roku byli rozpoznawalni piosenkarze a rok temu jacyś tacy nieznani i dlatego więcej oglądających ("ja to najbardziej lubie te piosenki które już słyszałem" za "Rejsem") ta impreza miała chyba wyższą widownie niż "Top Trendy"...
18 8
odpowiedź
User
Kejt
Średnia widownia poniżej 2,6 mln dawała 1/4 rynku. Oj, coś mało ludków ogląda TV.
12 14
odpowiedź
User
ech
Niektórzy jechali z playbacku,co za szacunek dla widza! Brawo Polsat! hahaha.
19 14
odpowiedź