SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Spadek Radia Eska i Złote Przeboje. ZET Chilli o 200 proc. do góry (dane sieci radiowych za II kwartał)

W II kwartale br. na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce znalazła się Eska. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Radio ZET Chilli, zaś najwięcej straciło Radio Plus - raport Wirtualnemedia.pl.

Article

W okresie od kwietnia do czerwca 2015 roku udział w rynku sieci radiowej Radio Eska wśród słuchaczy w wieku od 15 do 75 lat wyniósł 7,2 proc., czyli o 6,49 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Radio Track Millward Brown przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się Audytorium 17, skupiające 17 rozgłośni radia publicznego z udziałem wynoszącym 5 proc., po spadku o 1,96 proc.

Ostatnią lokatę podium zajęły Złote Przeboje (3,3 proc. udziału; w dół o 13,16 proc.).

Tuż za podium znalazło się RMF MAXX. Stacja ta odnotowała stratę słuchalności w II kwartale br. o 6,06 proc. do 3,1 proc.
   
Pierwszą piątkę zestawienia zamyka Radio Plus, które zanotowało największy spadek w zestawieniu, wynoszący 23,81 proc. do 1,6 proc.

Natomiast największy wzrost, wynoszący 200 proc. do 0,3 proc., odnotowało Radio ZET Chilli, które w rankingu zajęło dziewiątą lokatę - ostatnią. Rok wcześniej na tych częstotliwościach nadawało Antyradio, które od połowy lutego br. przejęło kilkanaście nadajników Radia ZET Chilli (więcej na ten temat).

 

Udział w czasie słuchania % (Wszyscy 15-75)

kwiecień 2010 : czerwiec 2010

kwiecień 2011 : czerwiec 2011

kwiecień 2012 : czerwiec 2012

kwiecień 2013 : czerwiec 2013

kwiecień 2014 : czerwiec 2014

kwiecień 2015 : czerwiec 2015

ESKA

7,3%

7,8%

7,7%

8,0%

7,8%

7,2%

Audytorium 17

5,4%

5,4%

4,9%

5,0%

5,1%

5,0%

Złote Przeboje

2,6%

3,0%

3,4%

3,4%

3,8%

3,3%

RMF MAXXX

3,1%

3,5%

3,3%

3,2%

3,3%

3,1%

Radio Plus

0,9%

0,9%

0,7%

2,4%

2,2%

1,6%

ZET GOLD (do czerwca ub.r. Planeta FM)

1,2%

1,1%

0,9%

0,9%

0,8%

0,9%

WAWA

0,6%

0,9%

0,8%

0,9%

0,8%

0,9%

Rock Radio

0,1%

0,2%

0,2%

0,4%

0,5%

0,6%

Zet Chili

-

-

-

-

-

0,3%

Dane o rynku sieci radiowych w ostatnim roku.

Udział w czasie słuchania % (Wszyscy 15-75)

kwiecień 2014 : czerwiec 2014

lipiec 2014 : wrzesień 2014

październik 2014 : grudzień 2014

styczeń 2015 : marzec 2015

kwiecień 2015 : czerwiec 2015

ESKA

7,7%

7,6%

8,4%

7,8%

7,2%

Audytorium 17

5,1%

4,8%

5,8%

5,5%

5,0%

Złote Przeboje

3,8%

3,3%

3,1%

3,5%

3,3%

RMF MAXXX

3,3%

3,4%

3,1%

3,0%

3,1%

Radio Plus

2,1%

2,3%

2,0%

2,0%

1,6%

ZET GOLD (do czerwca ub.r. Planeta FM)

1,1%

1,0%

1,2%

1,3%

0,9%

WAWA

0,8%

0,7%

0,7%

0,7%

0,9%

Rock Radio

0,5%

0,5%

0,5%

0,6%

0,6%

Zet Chili

0,1%

0,1%

0,2%

0,2%

0,3%

N=

21 057

21 096

21 079

20 907

21 048

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spadek Radia Eska i Złote Przeboje. ZET Chilli o 200 proc. do góry (dane sieci radiowych za II kwartał)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
słuchacz
Ogólnie kibicuję ChilliZET ale taki tytuł artykułu to spore nadużycie. Wynik badania jest w granicach błędu statystycznego, więc to 200% wzrostu nie powinno być żadnym wyznacznikiem.
12 8
odpowiedź
User
mike
to się nazywa "artykul sponsorowany"
8 8
odpowiedź