SPC House of Media będzie promować polskie kosmetyki

Dom mediowy SPC House of Media będzie realizować zaplanowaną na trzy lata kampanię polskiej branży kosmetycznej za granicą. Zlecenie zdobył w przetargu Ministerstwa Gospodarki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

SPC House of Media będzie odpowiadać za organizację i przeprowadzenie trzyletniego programu promocji polskiej branży kosmetycznej na kilku rynkach zagranicznych: w Chinach, Brazylii, Stanach Zjednoczonych, Rosji, Włoszech, Niemczech, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i na Ukrainie. Firma zaplanuje i kupi kampanię reklamową w wielu typach mediów oraz będzie realizować działania public relations i koordynować szereg imprez dla polskich przedsiębiorców: wyjazdy na targi, pokazy produktów, misje gospodarcze i szkolenia. Ponadto do Polski będą zapraszani zagraniczni dziennikarze i kupcy.

Program zostanie uroczyście zainaugurowany 14 września w Warszawie międzynarodową konferencją wraz z wydarzeniami towarzyszącymi. Całą akcję, której 3-letni budżet wynosi 9 mln zł, finansuje Ministerstwo Gospodarki przy wykorzystaniu środków z Unii Europejskiej. Sektor kosmetyczny to jedna z 15 branż, które zostały wybrane przez resort do promowania polskiej gospodarki na rynkach zagranicznych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski