SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

SPC House of Media będzie promować polskie kosmetyki

Dom mediowy SPC House of Media będzie realizować zaplanowaną na trzy lata kampanię polskiej branży kosmetycznej za granicą. Zlecenie zdobył w przetargu Ministerstwa Gospodarki.

SPC House of Media będzie promować polskie kosmetyki

SPC House of Media będzie odpowiadać za organizację i przeprowadzenie trzyletniego programu promocji polskiej branży kosmetycznej na kilku rynkach zagranicznych: w Chinach, Brazylii, Stanach Zjednoczonych, Rosji, Włoszech, Niemczech, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i na Ukrainie. Firma zaplanuje i kupi kampanię reklamową w wielu typach mediów oraz będzie realizować działania public relations i koordynować szereg imprez dla polskich przedsiębiorców: wyjazdy na targi, pokazy produktów, misje gospodarcze i szkolenia. Ponadto do Polski będą zapraszani zagraniczni dziennikarze i kupcy.

Program zostanie uroczyście zainaugurowany 14 września w Warszawie międzynarodową konferencją wraz z wydarzeniami towarzyszącymi. Całą akcję, której 3-letni budżet wynosi 9 mln zł, finansuje Ministerstwo Gospodarki przy wykorzystaniu środków z Unii Europejskiej. Sektor kosmetyczny to jedna z 15 branż, które zostały wybrane przez resort do promowania polskiej gospodarki na rynkach zagranicznych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: SPC House of Media będzie promować polskie kosmetyki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl