SPC House of Media będzie promować polskie kosmetyki

Dom mediowy SPC House of Media będzie realizować zaplanowaną na trzy lata kampanię polskiej branży kosmetycznej za granicą. Zlecenie zdobył w przetargu Ministerstwa Gospodarki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

SPC House of Media będzie odpowiadać za organizację i przeprowadzenie trzyletniego programu promocji polskiej branży kosmetycznej na kilku rynkach zagranicznych: w Chinach, Brazylii, Stanach Zjednoczonych, Rosji, Włoszech, Niemczech, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i na Ukrainie. Firma zaplanuje i kupi kampanię reklamową w wielu typach mediów oraz będzie realizować działania public relations i koordynować szereg imprez dla polskich przedsiębiorców: wyjazdy na targi, pokazy produktów, misje gospodarcze i szkolenia. Ponadto do Polski będą zapraszani zagraniczni dziennikarze i kupcy.

Program zostanie uroczyście zainaugurowany 14 września w Warszawie międzynarodową konferencją wraz z wydarzeniami towarzyszącymi. Całą akcję, której 3-letni budżet wynosi 9 mln zł, finansuje Ministerstwo Gospodarki przy wykorzystaniu środków z Unii Europejskiej. Sektor kosmetyczny to jedna z 15 branż, które zostały wybrane przez resort do promowania polskiej gospodarki na rynkach zagranicznych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVP zaczyna sprzedaż reklam przy igrzyskach. Blisko milion zł za najdroższy pakiet

TVP zaczyna sprzedaż reklam przy igrzyskach. Blisko milion zł za najdroższy pakiet

Tyle samorządy dopłacą Polsatowi za imprezę sylwestrową w Toruniu

Tyle samorządy dopłacą Polsatowi za imprezę sylwestrową w Toruniu

wPolsce24 z nowym newsroomem. Rusza budowa dwóch studiów

wPolsce24 z nowym newsroomem. Rusza budowa dwóch studiów

Ponad bilion dolarów na reklamy w 2026 r. Chiny motorem wzrostu

Ponad bilion dolarów na reklamy w 2026 r. Chiny motorem wzrostu

Magia Świąt w nowej kampanii Biedronki

Magia Świąt w nowej kampanii Biedronki

"Kuchenne rewolucje" poniżej miliona widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

"Kuchenne rewolucje" poniżej miliona widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej