SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spin Communications dla Polskiego Leku

Agencja Spin Communications rozpoczęła współpracę z firmą Polski Lek

Pierwszym projektem realizowanym dla nowego klienta jest kampania wprowadzająca na rynek nowy preparat wzmacniający doznania seksualne kobiet - Vamea.

Początkiem działań PR dla preparatu Vamea była konferencja prasowa pt. "Moja kobiecość, moja seksualność", która została zorganizowana dla dziennikarzy z prasy kolorowej, zajmujących się tematyką związaną z psychologią, seksem i zdrowiem. Spotkanie prasowe składało się z dwóch części: wykładu prof. dr. hab. n. med. Zbigniewa Lwa-Starowicza pt. "Jak wpływać na jakość doznań seksualnych u kobiet" połączonego z prezentacją nowego preparatu Vamea i warsztatów psychoterapeutycznych "Moja kobiecość, moja seksualność - jak odkryć, zaakceptować i kształtować potrzeby seksualne" przygotowanych przez Ośrodek Rozwoju Osobistego Kobiet "Dojrzewalnia Róż". Konferencja odbyła się w Europejskim Tygodniu Świadomości Seksualnej, który trwa od 7 do 14 lutego 2005 r.

Dołącz do dyskusji: Spin Communications dla Polskiego Leku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl