Spodziewanki w kampanii RTV Euro AGD od Ogilvy&Mather (wideo)

Agencja Ogilvy & Mather wygrała przetarg na kampanię dla RTV Euro AGD, której emisja właśnie się rozpoczęła. Jej celem jest przedstawienie pragmatycznych zalet tworzenia listy prezentów marzeń, którą można kreować, korzystając z narzędzia na stronie euro.com.pl/spodziewanki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Agencja Ogilvy stworzyła pomysł Spodziewanek, czyli spodziewanych prezentów, na które każde dziecko czeka, przygotowując się na prezent, który sobie wymarzyło.

- Spodziewanki to lista prezentów, dzięki której rodzice i najbliżsi mają pewność, że dziecko otrzyma taki prezent, na jakim mu najbardziej zależy. Dlatego tak szczególny dzień jak dzień Pierwszej Komunii czy Dzień Dziecka będzie w pełni udany - mówi Tomasz Siedlecki, dyrektor marketingu RTV Euro AGD.

Rozpoczęta właśnie kampania obejmuje cztery 15-sekundowe spoty telewizyjne, opowiadające historie dzieci, które stworzyły listy wymarzonych prezentów na euro.com.pl/spodziewanki i czekają na swój prezent, zawczasu przygotowując się do jego wykorzystania.

W kampanii wzięło także udział troje nastoletnich blogerów: Milo Mazur, Kompleksiara i Cookie Mint. Influencerzy, którzy opowiadają o swoim doświadczeniu z listą „Spodziewanek”. Kampania wykorzystuje również radio, katalog wymarzonych prezentów oraz działania w internecie.

Poprzednie akcje reklamowe RTV Euro AGD przygotowywała m.in. agencja GPD. Przetarg wygrany przez agencję Ogilvy&Mather miał charakter projektowy i dotyczył aktualnej kampanii. Firmy nie ujawniają jego szczegółów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?