SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spory spadek radia RMF FM

W październiku 2006 roku Radio Zet zanotowało najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.

Radio Zet zarobiło 37 402 347  zł, czyli o ponad 6,6 mln zł więcej niż w październiku 2005 – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazło się RMF FM, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 35 566 130  zł  (prawie 3,5 mln zł mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).

Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej wpływów miało Radio Eska Warszawa - wzrost z 2,9 mln rok temu do 3,6 mln zł.

Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w październiku 2006 roku 142 640 232 zł, czyli o  ponad 18 mln zł więcej niż w analogicznym okresie 2005 roku.

bez autopromocji
Rok / Miesiąc X.2006
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: Radio 142 640 232 zł
ZET 37 402 347 zł
RMF FM 35 566 130 zł
PR 3 5 515 344 zł
PR 1 3 930 275 zł
ESKA Warszawa 3 693 270 zł
ESKA Wrocław 3 330 334 zł
ESKA Poznań 3 022 504 zł
ZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa 2 765 224 zł
ESKA Łódź 2 693 236 zł
HIT FM (ESKA Trójmiasto) 2 520 540 zł

 
bez autopromocji
Rok / Miesiąc X.2005
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: Radio 124 202 686 zł
RMF FM 39 045 150 zł
ZET 30 769 020 zł
PR 3 4 973 655 zł
PR 1 4 387 070 zł
ZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa 2 920 123 zł
ESKA Warszawa 2 910 560 zł
ESKA Wrocław 2 506 568 zł
WAWA 2 183 524 zł
HIT FM (ESKA Trójmiasto) 2 003 670 zł
ESKA Poznań 1 976 084 zł

 
dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spory spadek radia RMF FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl