SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sprzedać oddech Lenina

Program "Kraków socjalistyczny"

Kolejki do pustych sklepów, rewolucyjne pieśni śpiewane z zapałem i czerwone dyplomy potwierdzające pracę w czynie społecznym. W dniu Święta Pracy 1. Maja nastąpił prawdziwy come back minionej epoki. Zapomniane obrazy z przeszłości odżyły w Nowej Hucie. W ten oryginalny sposób Krakowska Agencja Public Relations zainaugurowała program "Kraków socjalistyczny".

Jeden dzień z życia PRL-u. Tak w skrócie można nazwać unikalny sposób komercyjnej promocji miasta, jaki zaprezentowany został przez Krakowską Agencję Public Relations.

- W kapitalistycznej rzeczywistości zamierzamy sprzedać socrealistyczną przeszłość - mówi Maciej Szymański, szef Krakowskiej Agencji Public Relations - Kluczem do sukcesu jest pokazanie obcokrajowcom, którzy przyjechali do Krakowa, jak wyglądała rzeczywistość Polski Ludowej. Z jej absurdami, sukcesami i błędami. Pierwszomajowa impreza była prezentacją naszego pomysłu skierowaną do partnerów - hoteli, biur podróży oraz mediów. Od połowy maja, każdy chętny będzie mógł odbyć z nami podróż do socrealistycznej rzeczywistości - dodaje szef Krakowskiej Agencji Public Relations.

Krakowska Agencja PR będzie organizować kilkugodzinne imprezy w Nowej Hucie przeznaczone głównie dla gości krakowskich hoteli. - Socrealistyczna przeszłość, dzisiaj wyśmiewana i wykpiwana, jest świetnym towarem na sprzedaż, zwłaszcza dla ludzi pochodzących zza szczęśliwszej strony dawnej "żelaznej kurtyny". Ale również dla Polaków, którzy chcą się poczuć niczym bohaterowie "Misia" - uważa Maciej Szymański -Tzw. "Kraków socjalistyczny" jest jednym z elementów autorskiego programu "Wymarzony Kraków", będącego sposobem na niekonwencjonalną promocję miasta i ukazującą jego nieznane oblicza.

Dołącz do dyskusji: Sprzedać oddech Lenina

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl