SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„CD-Action” liderem sprzedaży w kwietniu, „Komputer Świat” stracił najwięcej

W kwietniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się miesięcznik „CD-Action”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Komputer Świat” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Sprzedaż ogółem magazynu „CD-Action” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2018 roku wyniosła 52 813 egz., czyli o 9,98 proc. mniej niż w kwietniu 2017 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 35 424 egz., po spadku o 9,30 proc.

Oczko niżej znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), który zanotował największy spadek w zestawieniu - wynoszący 24,82 proc. do 25 441 egz.

W kwietniu 2018 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca dwa z trzech tytułów zanotowały spadki, a najwięcej też stracił „CD-Action” - było to o 36,63 proc.

Z kolei zyskał tylko „PC Format” - było to 28,78 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „CD-Action” liderem sprzedaży w kwietniu, „Komputer Świat” stracił najwięcej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gwóźdź
To bardzo dobra wiadomość!
6 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing