SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

SsangYong Korando w nowej odsłonie w Polsce od 79 990 zł (wideo)

Koncern motoryzacyjny SsangYong zaprezentował nową generację Korando - rodzinnego samochodu segmentu C.

Article

SsangYong podkreśla, że nowy Korando jest całkowicie nową, od początku zaprojektowaną konstrukcją. Przy konstrukcji struktury samochodu zastosowano 74% stali o wysokiej wytrzymałości. Otrzymał on 5 gwiazdek w teście zderzeniowym NCAP 2019.

Najnowsza odsłona Korando jest większa od swojego poprzednika. Samochód jest dłuższy o 40 mm, szerszy również o 40 mm oraz posiada o 25 mm większy rozstaw osi.

Nowy Korando otrzymał dwa nowe silniki: benzynowy GDI-T o pojemności 1.5L z turbodoładowaniem o mocy 163 KM i maksymalnym momentem obrotowym 280 Nm/1.500-4.000 rpm) oraz turbodoładowany silnik Diesla 1.6 e-XDI dysponujący mocą 136 KM i maksymalnym momentem obrotowym do 324 Nm.

Opcjonalnie dostępne są 6-cio biegowa automatyczna skrzynia biegów oraz napęd 4WD w każdej wersji wyposażenia oraz silnikowej. Wybór automatycznej skrzyni biegów łączy się z opcjami inteligentnego tempomatu adaptacyjnego oraz elektrycznym hamulcem postojowym z funkcją AutoHold.

W wersji standardowej Korando wyposażony jest w felgi aluminiowe 17". W bogatszych wersjach dostępne są aluminiowe felgi o rozmiarze 18" i 19" oraz reflektory LED.

Jeśli chodzi o wnętrze samochodu, kierowca opcjonalnie ma do swojej dyspozycji nowy zestaw wskaźników nazwany przez producenta Blaze Cockpit. Jest to 10,25" cyfrowy zestaw wskaźników LCD HD, który można dostosować do swoich potrzeb, włączając w to wyświetlanie nawigacji. Centralna konsola może być wyposażona w 8" wyświetlacz Smart Audio, który obsługuje m.in. łączność z urządzeniami mobilnymi poprzez aplikacje Android Auto oraz Apple CarPlay lub 9" wyświetlacz dodatkowo obsługujący nawigację TomTom. Ponadto nastrój we wnętrzu samochodu można dostosować za pomocą dodatkowego oświetlenia Mood Light.

Nowy Korando w podstawowej wersji posiada automatyczną dwustrefową klimatyzację, wspomniane aluminiowe felgi, 7 poduszek powietrznych (w tym kolanowa poduszka powietrzna kierowcy) oraz zestaw systemów trakcyjnych odpowiedzialnych za bezpieczeństwo o nazwie Deep Control.

Zestaw ten zawiera m.in. system autonomicznego hamowania awaryjnego (AEBS), asystenta jazdy w pasie ruchu (LKAS), asystenta zmiany pasa ruchu (LCA), automatyczne przełączanie świateł mijania/drogowe (HBA), system ostrzegania o pojazdach w martwym polu lusterek bocznych (BSD), system rozpoznawania znaków drogowych (TSR), asystent zmęczenia kierowcy (DAA), aktywny system ochrony przed dachowaniem (ARP), system kontroli zjazdu ze wzniesienia (HDC), asystent ruszania na wzniesieniu (HSA), alert o niebezpiecznej odległości od poprzedzającego pojazdu (SDA) oraz alert sprawnego ruszania (FVSA).

Ceny nowego Korando w Polsce rozpoczynają się od 79 990 zł w wersji benzynowej oraz od 92 490 zł w wersji z silnikiem Diesla. Pierwsze modele pojawią się w salonach autoryzowanych dealerów SsangYong w połowie listopada br. Prezentacja szerokiej publiczności odbędzie się podczas targów Warsaw Motor Show w dniach 25-27 października br.

Nowy Korando, podobnie jak wszystkie pozostałe modele marki SsangYong, jest produkowany w fabrykach w Korei Płd.

 

 

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: SsangYong Korando w nowej odsłonie w Polsce od 79 990 zł (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pit
Myślę że szanse na sprzedaż choćby 1 szt są marne przy takich cenach to jakieś nieporozumienie . O 30-40 tys za drogo wyceniony. cena 120000 z 4x4 i auomat za dobrze wyposażona wersję to max .
0 1
odpowiedź
User
fabian
Myślę że szanse na sprzedaż choćby 1 szt są marne przy takich cenach to jakieś nieporozumienie . O 30-40 tys za drogo wyceniony. cena 120000 z 4x4 i auomat za dobrze wyposażona wersję to max .

Ceny są dobre. Full opcja nie jest przesadzona. Popatrz sobie na inne marki, gdzie trzeba dać dużo więcej. świetne auto
0 0
odpowiedź
User
Artur
Cena nie jest przesadzona. Wyposażenie fajne. Ciekawe jak z wykonaniem. Posiadam korando wcześniejszej generacji i z wykonaniem ciut kiepsko było. 21 tys. padł rozrząd ( na łańcuszku), potem kamerka cofania, a na koniec zestaw multimedialny.
0 0
odpowiedź
User
wojasek
Cena nie jest przesadzona. Wyposażenie fajne. Ciekawe jak z wykonaniem. Posiadam korando wcześniejszej generacji i z wykonaniem ciut kiepsko było. 21 tys. padł rozrząd ( na łańcuszku), potem kamerka cofania, a na koniec zestaw multimedialny.

To, że na łańcuszku nic nie znaczy trzeba wymieniać. To i tak dłużej jak w niemieckich autach... Ssang jakość swoich aut mocno podciągnął w górę
0 0
odpowiedź