Starcom i Sigma Bis obroniły obsługę mediową Totalizatora Sportowego

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe i Sigma Bis, wspólna agencja mediowa Orlenu i PZU wygrały przetarg i kontynuuje wieloletnią obsługę mediową Totalizatora Sportowego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom i Sigma Bis obroniły obsługę mediową Totalizatora Sportowego

Przetarg Totalizatora Sportowego na obsługę mediową prowadzony był od października ub.r. Spółka na żadnym jego etapie nie ujawniała informacji o liczbie i nazwach jego uczestników. 

Obecnie, na mocy rozstrzygniętego postępowania przetargowego Starcom i Sigma Bis, agencja mediowa należąca do Orlenu i PZU zajmują się strategią mediową Totalizatora Sportowego oraz planowaniem i zakupem mediów do jego kampanii. 

W zakresie obowiązków obu agencji pozostaje obsługa mediów offline i online dla wszystkich marek, między innymi Lotto, Eurojackpot czy Tor Wyścigów Konnych Służewiec.

Współpraca między Totalizatorem Sportowym a Starcomem trwa od 2018 roku.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej