SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Startuje nowy miesięcznik

2 czerwca br. na polskim rynku pojawi się nowy miesięcznik poświęcony fotografii cyfrowej i filmowaniu techniką cyfrową

 Chip Foto-Video digital będzie dostarczać aktualnych informacji z dynamicznie rozwijającego się rynku foto-wideo oraz regularnie prezentować fachowe testy aparatów cyfrowych i kamer wideo. Głównym założeniem miesięcznika jest ukazanie fotografii cyfrowej jako całościowego procesu: od wyboru optymalnego sprzętu i akcesoriów, poprzez wykonanie dobrej jakości zdjęć, ich edycję i obróbkę, aż po ich archiwizowanie, katalogowanie lub przesyłanie.

W każdym numerze czytelnik znajdzie też wiele praktycznych porad dotyczących wykorzystania cyfrowego sprzętu foto-wideo oraz oprogramowania służącego do obróbki zdjęć i filmów.

"Pismo adresujemy do kilku różnych grup odbiorców: z jednej strony to użytkownicy komputerów odkrywający świat fotografii, z drugiej migrujący do świata cyfrowego amatorzy sprzętu analogowego, a także osoby, które chcą pogłębić swoją wiedzę na temat komputerowej obróbki zdjęć" mówi Piotr Dębek redaktor prowadzący CHIP FOTO-VIDEO digital.

Od tytułów fotograficznych obecnych już na rynku nowy miesięcznik będzie wyróżniać m.in.:

  • atrakcyjna szata graficzna oraz wysoka jakość zdjęć wsparta specjalnymi technikami druku,
  • przejrzyste i bogato ilustrowane kursy obróbki zdjęć,
  • zaawansowane testy najciekawszych modeli sprzętu foto-wideo,
  • CD-ROM ze zdjęciami wykonanymi za pomocą testowanych aparatów oraz różnorodnym oprogramowaniem graficznym,
  • prezentowanie opinii profesjonalistów na temat najnowszego sprzętu.

    "Zależy nam na tym, by było to czasopismo nie tylko do czytania, ale i do oglądania, dlatego tak dużą wagę przywiązujemy do jakości druku i strony wizualnej tytułu" powiedział Jaromir Łański szef projektu CHIP FOTO-VIDEO digital.

    Premierowemu wydaniu CHIP FOTO-VIDEO digital towarzyszy silna kampania prasowa (m.in. Playboy, CKM, Mens Health, Voyage, Auto Motor i Sport, Eurostudent, Magazyn młodych i dynamicznych, Student News, CHIP, Enter i CRN).

    Dodatkowo miesięcznik będzie promowany w punktach sprzedaży detalicznej (Inmedio, Relay, Empik), Internecie (ponad 10 mln odsłon, m.in. Onet, Gadu-Gadu, o2.pl) oraz w radiu.

    Pismo ukaże się w nakładzie 30 000 egzemplarzy (wraz z CD) w cenie 15,50 zł.
  • Dołącz do dyskusji: Startuje nowy miesięcznik

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl